En fredagkväll

Jaha, då var det den obligatoriska fredagkvällen som skall vara mys med familjen, men om man som jag inte har någon familj som vill vara hemma med mig så ser man till att bli bortbjuden på middag och Idol ;)
Jag ringde helt enkelt Anna-Lena och mer eller mindre bjöd in mig själv på en smarrig middag. Det är så ni ska göra när ni är ensam och har tråkigt!!

Har tillbringat hela dagen på Birsta City. Köpt lite presenter till min sambo, en present till lilla Madelene som fortfarande inte blivit uppvaktad av mig *shame on me*... Men nu är jag redo för att komma Mia ;)
Inhandlade ett par mamma-strumpbyxor och en fin mamma-skjorta....
Sen kan jag tycka som så här... Det är ju delvis Abbes "fel" att jag börjar bli tjock och växer ur alla kläder, är det inte mer än rätt att jag får pengar till lite nytt då?? Det tycker iallafall jag, haha!
Jag har vunnit ett presentkort i Josefines blogg som jag ännu inte utnyttjat faktiskt, skulle vilja att butiken uppdaterar sitt sortiment, då det är slutsålt på nästan alla byxor. Annars har jag spanat in en mycket snygg tröja som jag köper!

Tapeterna ska inhandlas på måndag tänkte jag (jaaa, till köket fortfarande), sen kan Abbe börja förarbeta lite när han ändå är ledig den här vecka. Ska jag jobba som ett svin ska ingen annan heller vara ledig ;)

Tog med mig Maria, Emmie och Tilde förut, vi var till Lucas och tände ljus i hans lykta. Det brukar vara så vackert på kyrkogårdarna den här tiden på året, när det brinner ljus överallt för våra kära.

Nu ska jag slänga mig in i duschen.....

Ha en underbar fredagkväll och njut dina nära och kära =)

Kramar från


Ps. Längtar till v.44 då erika och barnen kommer upp!!!



Kommentarer
Postat av: Josefine

Yes en bild =) Maila Proud och fråga då de kommer in fler! PUss

2008-10-17 @ 20:08:01
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Anna S

Jag tycker helt klart att Abbe ska bidra med lite stålar till mamma kläder =)

Tack för fint sällskap ikväll.

Kram

2008-10-18 @ 00:50:45
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: Maria Ö

Mogge bidrog alltid till min nya garderob faktiskt!!!

2008-10-18 @ 08:36:39
URL: http://mariaostberg.blogg.se/
Postat av: Maria Ö

Grattis till Lucas på hans namnsdag :-)!! Kram från mig

2008-10-18 @ 14:57:33
Postat av: Mia

Du är välkommen när du vill och självklart tycker jag att Abbe ska bidra till nya garderoben... Själv hade jag den turen att jag hade en sponsor i den blivande mormodern...

Kram

2008-10-18 @ 16:07:13
Postat av: ErikaÖ

jag längtar mer. Mobilen tror jag att jag lämnar hemma!

2008-10-18 @ 16:07:56
Postat av: Frun

Självklart ska fadern dra sitt strå till stacken! Det är inte mer än rätt=)

2008-10-19 @ 20:02:36
Postat av: Therese

Kankse ska uppdatera att jag har fått 1000 kronor til kläder nu ;)

2008-10-19 @ 20:17:42
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0