Besök hos BM

Har haft en underbar dag!
Började med en sväng på stan där jag shoppade lite nya kläder och en snygg handväska.
Mötte sedan upp Anna och vi gick och tog en fika tillsammans.
Tack för en mysig pratstund Anna :)

Åkte sedan upp till BM där Abbe väntade. Vi fick träffa vår nya barnmorska (som såklart var underbart gullig), gick igenom vår historia och lyssnade på pyrets hjärtljud!
150 slag i minuten, så enligt den gamla skrönan så ska det vara en lillsyster :) Men Lucas hade oxå höga hjärtljud så man vet aldrig!

Jobbat hela kvällen med mysiga barn som dessvärre är nästintill besatt av bebis-mage, haha!

Kommentarer
Postat av: Anna S

tack själv för en mysig stund på stan! Det måste vi göra om snart igen.

Va härligt å höra hjärtljuden. Vem vet, det kanske är en lillasyster där inne.

Du å bebismagen är varmt välkommen på fredag om ni nu kan.

kramar

2008-10-27 @ 22:13:28
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: Camilla

Hej.

Jag tänkte bara informera om att det just nu pågår en tävling på min blogg om två presentkort på MQ ala 500kr. Det är alltid kul med nya deltagare.



Hoppas du är med och tävlar

Kramar Camilla (myrrah)



Du hittar tävlingen här:

http://myrrahs.se/2008/october/tavling-2.aspx#Comment

2008-10-27 @ 22:19:53
URL: http://myrrahs.se
Postat av: Titti

Jag har för mig att ju snabbare hjärtslag,så är det en pojke..Julia låg alltid på runt 144 medan Hugo låg runt 152,så jag tror på en grabb jag ;)

Tack för supporten igår....

2008-10-28 @ 08:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0