Äntligen helg =)

Nu har jag jobbat hela veckan och är nu ledig resten av helgen :)
Har en MYCKET tung vecka framför mig... mån, tis, ons, fre, lör, sön, mån, tis, ons... Så ska jag jobba nu, EN ledig dag av tio *suck*
Det gick inge vidare för mig att vara lyxhustru....
Igår spräckte jag ett par byxor i arslet oxå... Så jag skulle verkligen behöva få lite pengar till kläder... Triss kanske?
Behöver lite nya byxor, alla mina klänningar är för korta helt plötsligt, ett par snygga men bekäma stövlar (utan klack) borde köpas in, lite snygga kläder upptill behövs mm mm

Äsch, jag orkar inte blogga ikväll. Datorn är skitseg och jag är trött!!

Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Anonym

Succé med sprucket byxarsel =)

2008-10-16 @ 22:01:52
Postat av: Frun

...sa jag.

2008-10-16 @ 22:02:12
Postat av: Titti

He en mysig å ledig helg!!! Själv sliter man i gruvan...Kraaaaam!

2008-10-17 @ 12:05:11
Postat av: lisette

jag vet varför alla din byxor spricker... du äter för mycket min vän! se till att skicka ner din cream cheese till mig. jag behöver den bättre än dig. ;)

2008-10-18 @ 16:15:52
Postat av: Therese

Lisette: Det där är inte snällt, haha;) Kram

2008-10-18 @ 17:43:06
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0