Allhelgona

Vill önska alla mina bloggläsare en trevlig och mysig allhelgona-helg.
Gammalmodig som jag är så föredrar jag att säga just allhelgona istället för halloween.
För mig är detta den dagen då med hedrar de avlidna och tänder ljus.
Halloween är mera ett jippo som jag har lite svårt för.
Bus eller godis? Tack gode gud för att mina grannar är lätträknade!!

Har iallafall varit och kastrerat kissen idag, lite orolig är jag då han ännu inte vaknat upp efter narkosen. Han vaknar till och spyr som en gris sen dör han av igen... Fast å andra sidan behövde han denna sömn så det kanske är lika bra :)

Efter detta så åkte jag till Lucas och tände ljus för han och hans farfar.
Älskar att åka dit ensam, då kan jag liksom prata med Lucas utan att framstå som galen ;)

Nu har det kommit fram att jag skall stå för släktmiddagen ikväll, så lite käk är inhandlat, en pumpa har Elin gjort som vi tänt och ställt på bron. Golven är dammsugade och jag ska bara in i duschen nu :)

Hoppas att er kväll blir underbar, trots att det stormar och snöar ute!


Elins konstverk =)

Kommentarer
Postat av: Lillasyster yster

Om jag såg dig stå och gråta vid graven, pussa hans sten eller "bara" prata med Lucas vid hans grav så skulle jag tycka det var högst normalt och inte alls så konstigt!!! Jag pratar med farfar och Lucas ibland då jag ska sova och jag tycker det är skönt för jag vet att dom lyssnar :-). Vi syns snart... Ska bara mata barnen så dom är klara. Puss

2008-10-31 @ 16:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0