Vilka härliga bloggläsare jag har

Ja, gud vilka underbara läsare jag har.
Ni kommenterar som aldrig förr och det är så himla kul :)

En massa goda receptförslag har rullat in och idag ska det bli en paella till middag, det kom jag på igår när jag tittade på min guru Per Morberg ;)

Idag är det kallt ute, alldeles frostigt ute på backen. Antar att katterna sitter och trycker på bron och vill in nu... Det börjar närma sig årstiden då de inte alls vill ut!
Och vet ni vad..... Jag är med häst från idag tills nästa söndag *i´m so happy*
Nej, jag ska inte rida nåt men jag ska få rykta, lukta och mocka skit. Elin ska sköta ridningen.
Kan hända att jag tar nåt varv i paddocken bara för att få känna på lite häst.
Malte känner jag och han litar jag på...
Det finns tre hästar jag skulle våga rida nu och det är Malte, fina Lotten och självklart Folly!
Ja nu har jag fått prata av mig på lite häst oxå ;)

Elin kommer idag, hon ska ju som sagt rida hela helgen och då bor hon här.
det är rätt mysigt. tror vi ska ta en tripp till panduro och köpa hem lite julpyssel och pyssla hela helgen!
jag har även ett stort lapptäcke som jag började sy till Lucas som jag borde göra klart. det är tänkt som ett lektäcke till golvet. Det är stort, mjuk och blått (haha). Så blir det en tjej denna gång så får hon nog finna sig i att det finns en del blått inhandlat till storebror redan :)

Nä, nu ska jag klä på mig och sedan ta en tur till tvättstugan, dags att bädda rent i sängarna!
Kan ni fatta att jag en gång i tiden hade Kompiz i sängen... Och katterna.... Idag skulle jag aldrig för mitt liv tillåta detta. Katterna kan få komma upp en liten sväng på morgonen och kurra av sig lite och de brukar kunna sova där på dagen, men på natten ska det vara djurfritt i sängen, jag ligger aldrig på grus och hår längre och det är ju ljuvligt =)
Detta gjorde jag i god tid för att slippa ha en bebis mitt i allt hår, annars hade de väl legat kvar antar jag!

Pyret i magen har haft hicka hela morgonen, det känns lite lustigt med detta "pickande"
Igår kändes det som om den ville krafsa sig ut =)



♥ Hoppas att er dag blir underbar ♥

Kommentarer
Postat av: Mallan

Mysigt det lät me krafsandet i magen ;)



2008-11-14 @ 14:02:02
Postat av: Mia

Härligt med rörelse i magen. Lite måste du ju kunna rida... Jag har ridit nu igen :-) Abstinensen blir för stor ibland... Nu ska jag börja komma igång riktigt...

Trevlig helg

2008-11-14 @ 18:25:40
Postat av: madde&wilmer

gud vad mysigt att det rör på sig i magen:-)kram

2008-11-14 @ 18:31:16
URL: http://busprinsen.bloggagratis.se
Postat av: lisette

blä en annan får ju lite dåligt samvete när man läser din blogg. du är alltid så flitig och tar dig för saker. pyssla? jisses, det var längesen.



hickandet känns skumt. som en liten groda i magen. =)

2008-11-14 @ 19:28:11
URL: http://lis1e.blogspot.com
Postat av: Fia

Ja jag börjar faktiskt få lite små julkänslor, men nä inge snö än så länge, på sin höjd några hagelkorn men det är väl det också.

Jo, precis det är väldigt snöfattigt här nere men jag hoppas att det kommer lite för Lucas skull så han kan få lite vinter iaf. Men jag längtar norröver riktigt mycket den här tiden på året så man får trösta sig med att man inte vet vart vi är om några år.

Hörde av pappa som bor i svall att ni har fått lite fint puder, mysigt!Jag blir inte alls avis!

Trevlig helg på dig!

2008-11-14 @ 21:28:51
URL: http://fialiljas.blogg.se/
Postat av: Erika

Åhh,jag tyckte att det var skitjobbigt när Oskar hade hicka i magen! Han hade det jätteofta och till slut kändes det lite som tortyr faktiskt,haha. ;-) Men samtidigt är det ju så mysigt att känna av det lilla livet så tydligt. =)

Hoppas ni får en trevlig helg! Kram /Erika

2008-11-14 @ 22:25:19
URL: http://erikabergman.blogspot.com
Postat av: Frun

Blått till en flicka är ju fint, men rosa till en gosse är lite svårare =) När vi skulle köpa första napparna till Aron så fanns det bara rosa, Persan är tydligen en hejare på det här med genus för han tyckte inte det spelade nån roll- Hallå... vi köpte inga där!

2008-11-15 @ 01:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0