Tisdag

Ibland är rubriken det svåraste i hela inlägget =)

Jag tog mig en liten sovmorgon imorse, sov till nio.
Kallt som fan i sovrummet så det kändes inte allt för lockande att stoppa ut fötterna.
Sitter nu (som vanligt) i soffan med min laptop i knä och bloggar =)
Lyckan blev stor när jag kommer in i köket och ser att mina hyacinter slagit ut, det luktar JUL i mitt hus :)
Jag börjar jobba klockan 12 så jag ska slänga i mig frukost nu sen ska jag stanna till på Birsta på vägen till jobbet och se om man kan köpa sig nån julklapp :)

Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Titti

Ja det är ju dags för klappar :) Jag har en önskan på min blogg nu.... Hur fin som helst!! Vikingur hette han visst...Hoppas du har en bra dag på jobbet! Kramar!

2008-11-25 @ 13:06:06
Postat av: Frun

Vissa mornar törs man knappt kolla på termometern hemma hos oss, vedeldning har ju sin "charm" =)

2008-11-25 @ 13:56:14
Postat av: Sofie

Ja dom vart lite olikt varann dom två bröderna...men då kan du vara glad för att du slipper all pälsvård som jag måste göra ;-)

2008-11-25 @ 17:26:18
URL: http://sgradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0