Onsdagmorgon

För mig är det fortfarande morgon, sitter i pyjamasen och läser igenom era bloggar =)
Börjar jobba klockan 12 så egentligen har jag inte alls tid med detta nu!!

Ha en underbar dag och kväll gott folk!!

En ganska irriterande sak....

Jag har fått pengar på en utbetalningsavi pga att jag betalat nån räkning två gånger (bra koll va) och den måste hämtas ut på en kassaservice....
Men vart hittar man en sån i Sundsvall nu för tiden?? Alla är ju stängda!!
Tänk om de kunde föra tillbaka pengarna från det konto som de drogs ifrån istället, vi skulle spara på en hel del pappar och därmed vår miljö! Och framförallt så skulle det underlätta för oss virriga som gör så här ibland :)


Kommentarer
Postat av: Maria Ö

Pressbyrån på Birsta City, City Gross och Statoil Bergsgatan. Har varit i samma situation som dig, och till råge på allt så kostar det 45 :- att lösa in dom.

2008-11-12 @ 12:10:56
Postat av: Titti

Det finns en kassaservice på baksidan av gamla posten på köpmangatan.

2008-11-12 @ 12:52:55
Postat av: Titti

p.s: Tar du med den till banken å sätter in pengarna på kontot så kostar det inget förresten...

2008-11-12 @ 12:53:47
Postat av: Suzanne

Visa av de där avierna kan man tydligen använda när man handlar i ex matvaruaffärer. Ante gjorde det i måndags!

Kram

2008-11-12 @ 13:21:34
URL: http://snuzen.blogg.se/
Postat av: Frun

Betalat dubbelt har jag också gjort... det är ju så lätt när man är gjord av pengar =)

2008-11-12 @ 19:27:47
Postat av: Therese

Tack för tipsen :)

Frun: Ja det är ett problem som bara du och jag lider av, haha!

2008-11-12 @ 23:32:02
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0