Min vikt

På frågan om hur tjock jag tänker bli så är svaret ganska stor ;)
Vågen pekar idag på 65,4 kg inte såå farligt kan jag tycka. Jag är trots allt 173 cm lång!
Men vågen går ända upp till 180 kg så jag kan alltså gå upp 114,6 kg till innan jag måste ha en våg under varje fot!




På tal om någonting helt annat så finns det en människa som tycker så illa om mig att hon offrat 8 blogginlägg om bl.a mig på 2 dagar. Det är egentligen rätt coolt. Kommer dock inte att länka till hennes patetiska blogg så det lönar sig inte att fråga!

Kommentarer
Postat av: dessi

men herregud så där kan du ju inte skriva, nu blir jag ju nyfiken ;-) Tänk på att oftast så beror skit prat på avundsjuka människor utan ett eget liv ;-)

2008-11-03 @ 08:30:56
Postat av: lisette

what dessi said!

2008-11-03 @ 10:00:49
Postat av: Frun

Låter väl bli att fråga då =P

Jag gick upp 21 kg första grav. och 25 pannor andra! Charmigt =D

2008-11-03 @ 10:01:04
Postat av: Maria Ö

Jaa, jag gick ju upp 30 blygsamma kg och jag lever ju fortfarande - så jag säger bara njuuuut.

Du kanske bara är gravid 1 gång i ditt liv, så varför inte njuta, frodas och för en gångss skull äta det man vill och obegränsat ;-). Ät du och njut så får du ta tagi i vikten senare. Jag tycker tat du är fin precis hur du än ser ut. Puss

2008-11-03 @ 11:44:47
Postat av: Josefine

haha är det sant? SJUKT!



Du är superfin och jag håller med Maria! Jag äter ALLT och ofta haha :)

Puss!

2008-11-03 @ 11:46:30
URL: http://prinsessansdagbok.com
Postat av: Therese

Dessi: sant =)

Maria: Fast hur jag än räknar så är det 2 graviditeter hittills ;) Vikten skiter jag fullständigt i, jag äter, njuter och lever för stunden!

Kram på er alla!!

2008-11-03 @ 16:29:07
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0