Lite artiklar från idag

Moderaterna vill att alla dagisbarn skall ha rätt till fem veckors semester!
Intressant att höra hur en ensamstående mamma skulle lösa detta!
Skulle du kunne genomföra detta?
Men taken är ju god ;)

Designa din bebis!
Hur skulle din bebis se ut?

Sanna Bråding gör en Britney Spears.
Kanske ngt för mig att tänka på som faktiskt ska till frissan idag ;)

Barack Obama är USA´s nya president!
Skitkul tycker jag. Men jag kan inte låta bli att slås av tanken på att rasismen är stor och utbredd i USA och att Barack Obama måste vara ett intressant mål... Hoppas självklart inte, men jag undrar ändå hur länge USA´s första svarta president får leva?!


Kommentarer
Postat av: Lotta W

Tycker också att det är skitkul med Obama :) Och mina barn har alltid haft sommarlov hela sommaren, från början av juni till slutet av augusti. Men jag har verkligen prioriterat för det och sparat mina mammadagar, det är ju inte alla som kan det. Men jag lever inte gott på somrarna, det kan jag inte påstå, fattigt är det men det är det värt!

2008-11-05 @ 13:49:30
URL: http://charlotta-widell.blogspot.com/
Postat av: Frun

Tycker så otroligt synd om de barn som bara får typ 2 veckors semester, men kan man inte så kan man väl inte...=(

2008-11-05 @ 17:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0