Läkarbesöket är...

...Nu äntligen över =)
Jag tror helt ärligt att jag kanske har en av sveriges bästa läkare, iallafall kvinnoklinikens bästa ;)
Vi pratade lite om hur jag tycker att det funkar och jag var fullständigt ärlig.
Det slutade med att jag blev sjukskriven på 50%
Har suttit med scheman på jobbet nu hela kvällen och försökt få till en vettig halvtid och tror jag lyckades rätt bra!

Två julklappar vart inköpta idag också, lite småskönt att dutta iväg några med jämna mellanrum :)
Sen köpte jag stomme och ståltråd, i helgen ska jag försöka göra kransar till ytterdörren!!

Jag har fått blåsor fulla munnen, det gör skitont... Undra varför??

Nu ska jag ta en clementin sen kallar sängen =)

Kommentarer
Postat av: ErikaÖ

jAG HAR OXÅ BLÅSOR I MUNNEN.

2008-11-27 @ 07:49:31
URL: http://erikaostberg.blogg.se/
Postat av: Frun

Det är ju så snyggt med en "riktig" krans på dörren.

2008-11-27 @ 10:02:57
Postat av: lillasyster

Jag har mina blåsor utanpå munnen ja. Mindre snyggt!!

2008-11-27 @ 10:24:27
Postat av: Dessi

Det ksn vara clementinen som ger blåsor i munnen ;-)

2008-11-27 @ 19:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0