Klagan

Bebis har något speciellt för sig klockan fyra varje natt för då måste jag springa på toa och kissa, men det är ju skönt med rutiner, haha!

Nu sitter jag här och har verkligen INGENTING att blogga om, är på rätt uselt humör om jag ska vara ärlig.

Kom att fundera lite på mitt kök oxå.... Undra när vi ska tapetsera det? Kan hända att jag gör det nu när jag har lite tid över, sen ska jag måla vitrinskåpet och köksbordet vita. Måste man måla med oljefärg?
Kan ju säga att Albin inte känner sig lika stressad eller exhalterad över att vi ska få det gjort...

Imorrn ska jag försöka hitta alla kartonger med julsaker uppe i våra KAOTISKA förråd.
Tänk om man kunde ha någon form av ordning och reda i ett ett förråd, nej vi bara kastar in kartongerna ovanpå varann och hoppas att man ska hitta vad man söker nästa gång...
Jag har ångest över hur jag ska hitta allt :(
Hur ser era prydliga förråd ut??

Fick en fråga på anställningsintrevjun om hur min fritid ser ut... Där har jag alltid kunnat svara direkt att jag har häst och hund osv, men nu vart jag liksom stum.... Vad har jag för fritidsintressen? Jo, jag städar, tvättar, lagar mat, internetshoppar ibland, häckar vid datorn..... Kan man säga det tycker ni?
Åhh, jag önskar mig ett fritidsintresse i julklapp!!!

Nä, nu ska jag dra en plattång genom håret och dra iväg på jobb!

See You

Kommentarer
Postat av: lillasyster

Ja, du har väl sett vårat garage/förråd?! KAOS!!!

2008-11-27 @ 10:25:22
Postat av: ErikaÖ

Vårat är värre. Jag slänger in och janne försöker organisera men han hinner inte med...

2008-11-27 @ 11:48:08
URL: http://erikaostberg.blogg.se/
Postat av: Mia

Dina intressen ser ut som mina ungefär ser jag.

"öhh... sitter vid tv och glor eller vid datorn, typ."

Men familj och vänner.... Det kan man alltid ta. ;-)

Nu hinner du väl inte med mer än förberedelser. :-D



Förråd... Ska det vara ordning i dom?

haha...

2008-11-27 @ 12:22:06
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Titti

Prydligt???? Vad är det??? är inte alla såna utrymmen ett ständigt kaos?!?!? Iallafall här är det så ;) Well,nu jular jag för fullt.Gardiner på plats,ljusstakar på plats..Bara resten kvar...Urk...

Du får snart ett intresse ;) bebis lär ta upp en del av denna "dötid" snart så passa på medan den är i magen.Sen hinner man ännu mindre vetdu :)

Nää,jag måste jula vidare.Ska släppa ut onanisten åxå...

2008-11-27 @ 12:52:21
Postat av: Sofie

Förrådet ser ut som en bomb slagit ner... :-/

2008-11-27 @ 17:28:03
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Sofie

-Men du , Therese! Starta en utmaning här på din blogg, att alla ska sätta ut ett kort på sitt förråd, hihi*

2008-11-27 @ 17:30:37
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: frun

Hemma hos mig ser det rent och städat ut men skenet bedrar...=)

2008-11-27 @ 17:33:58
Postat av: Lisa

Förrådet - Livsfarligt!

2008-11-27 @ 18:10:16
URL: http://mommy666.blogg.se/
Postat av: Dessi

Andreas har en kompis som jobbar som flyttkarl och han säger "ring inte mig om ni ska flytta" det säger väl allt om hur lite grejer vi har nere i källaren ;-)

2008-11-27 @ 19:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0