Julpynt

Fick paket från Ellos igår. Lite nya julgardiner, nya stjärnor till fönstren och lite annat pyssel :)
Om endast två veckor får man börja pynta och gud vad jag längtar....

När vi kom hem från stallet igår så hände någonting med mig, jag vart akut uttråkad...
Abbe kom med en massa förslag på vad vi kunde göra och till slut fastnade jag för bowling :-)
Så vi dressade om och drog iväg för att spela bowling!
Riktigt kul =)


Hem och snodde ihop en middag sen var det Stjärnor på is för hela slanten!
Anna och Alice kom förbi på ett uppskattat besök!

NU: Stallet igen, det är kallt som sjutton ute men så himla fint! Det blir till att klä på sig och ta en prommis under tiden ungen rider!

Kommentarer
Postat av: Mallan

Om en vecka tänker då jag pynta ! Klarar mig inte ända till advent (ok, kanske att granen åker upp då) ;) Tiden går ju så fort, så man måste ju hinna njuta lite åxå :p

2008-11-16 @ 17:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0