Jag hälsar på folk idag

Idag har jag haft en riktig hälsa-på-mina-vänner-dag.
Först ut var Maria och barnen, myspys med Emmie är det inte mycket som slår :)
Efter dom var det Jenny på tur, men hon hade inte kommit hem från jobbet än så jag drig vidare till min gamla vapendragare Inger =)
Hela kvällen har tillbringats hemma hos min gudson Hugo som fyller 7 år imorgon!
detta firade vi med en god middag och en supersmarrig dessert.
Hugo fick sitt efterlängtade Indiana Jones Lego som verkade vara uppskattat :-)

Nu ska vi kolla på film här hemma!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Så mysigt! Maria: får jag läsa din blogg? Mailade dig men fick inget svar =)



KRAM till båda systrar med barn!

2008-11-07 @ 10:09:09
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Lotta W

Härligt med en "hälsa på dag". Man känner sig lite lättare efteråt när man gjort sin "plikt". Inte för att det är jobbigt eller trist men det är så svårt att ta sig tid att komma iväg så iaf jag går omkring med skuldkänslor.

2008-11-07 @ 15:20:19
URL: http://charlotta-widell.blogspot.com/
Postat av: Titti

Åhhhh vad jag LÄNGTAR tills i morgon!!!!!!!!!!!

Nu får du se till att blogga opp en bild från UL på direkten :) Ska bli sååååå kul att se bilden sen :)

Yihaaaa.....Nu ska jag ta en tut med rodeo sladdhäxan ;) Blir galen...Jason släpper päls så man skulle ha kunnat sticka en tröja vid det här laget.....Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Jag ska byta bort honom mot en pudel....Närå,bara skojade...Han blir nog kvar lillgrisen... Ser du?? Nu fastnade jag här så jag ska slippa dammsuga..... Skärp mig! Hoppas du har en bra dag på jobbet idag!!!

Kramar!!!!!!!!!

2008-11-09 @ 13:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0