Go kväll =)

Nu antar jag att de flesta har fått upp sina stakar och stjärnor i fönstren.
Jag älskar att vara ute och åka bil nu på kvällarna och titta vad fint alla gjort i sina hem :)
Jag är ju ingen vintermänniska (även om jag älskar att åka slalom) men just detta älskar jag med vintern.

Ikväll har vi varit hos Maria och umgåtts med pappa och Emmie (Tilde somnade snabbt).
Emilia har nog kommit på att det faktiskt finns en bebis i min mage så hela denna kväll har hon försökt kika in genom naveln för att få syn på den, men när inte det gick så lyssnade hon och självklart så hörde hon bebis (min mage kurrade väl efter all mat och godis), då tyckte hon att det var dags att väcka och detta gör vi enklast med att antingen skaka på magen eller spela maraccas på den. När inget funkade så gav hon upp efter nån timme :)
Men genom naveln hoppas jag att den aldrig kikar ut ;)

Nu är klockan mycket och jag ska nog ta och krypa ner i sängen =)
Imorrn är det julskyltning på stan =)

Kram och godnatt på er alla

Kommentarer
Postat av: Melissa

Barn är ju så härliga! Kan ju inte låta bli att fnissa!



Ja, det var en jättesnäll tjej som gjorde en helt ny bloggdesign till mig -riktigt duktig.



Och drar man med muspekaren över flickorna så får du se hur de har det nu... ;.)

2008-11-30 @ 01:48:07
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Lillasyster yster

Min lilla älskling, sötnos och pussgumma :-D!!

2008-11-30 @ 08:22:00
Postat av: Fru Evelina

vad kul att höra! jag kikar in här också med jämna mellanrum, får nog allt lova att kommentera lite oftare jag också haha =)



hoppas första advent har varit bra!

kram

2008-11-30 @ 21:16:10
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Frun

Underbara metoder hon tar till den där gojäntan=)

2008-11-30 @ 22:51:05
Postat av: Anna S

Haha va gullig hon är. Man KANSKE kan se bebisen om man tittar riktigt noga in i naveln =)

Tack för en mysig fika på stan idag! kram

2008-11-30 @ 22:57:28
URL: http://lakelanders.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0