fredagkväll

Jag ÄLSKAR fredagkvällar, alltså bara lediga sådana ;) Och just idag är det en sån!!
Haft besök av Maria och barnen idag, vi har inte gjort något speciellt alls... lekt, druckit kaffe, glott på tradera bland annat!

När Albin kom hem så åkte vi och storhandlade mat innan vi hämtade Elin, sen vi kom hem har vi vad man skulle kunna kalla för FROSSAT.
Först kokade vi en pannacotta med vit choklad sen bakade vi våra egna pizzor.
Pizzorna är nu uppätna och pannacottan drog jag i mig under Idols första minuter.
Skäms nog inte heller över att jag äter en hel del onyttigt!

Detta är min pizza (ogräddad) och den innehåller salami, färska champinjoner, sparris, färska tomater och gorgonzola =)

Börjar också få julklapps-ångest... handlar ju bara till mig själv nu och till den lill* i magen.
Har hittat en snuttefilt  jag vill köpa, men jag tror kanske att jag ska vänta tills efter jul... Men lite söt är den iallafall!!

Nä nu ska jag kolla på idol efetrsnack och förundras över den korkade programledaren....

natti natti

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åhh du lyckas då alltid fresta en du ;)

2008-11-14 @ 22:57:53
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Frun

Tja, jag råkar ju gilla programledaren jag =D

2008-11-15 @ 01:17:47
Postat av: Sofie

Jo jag har oxå bara hört posetivt om det tränset. Men det blir det andra för mig :)Och det kostar över tusen spänn det oxå...huu, mycket pengar ändå :)

2008-11-15 @ 07:09:01
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Titti

Du har inte legat på latsidan du inte ;) Oj vad nya inlägg jag missat sen i förrgår!! Hoppas magen mår bra å du med såklart!!! Kram!

2008-11-15 @ 09:38:11
Postat av: Mia

Det är gott med hemgjort pizza. Och framförallt känns det inte alls lika onyttigt som med pizza man köper på pizzeria. Men det kanske är tvärtom. ;-)



Riktigt söt snuttefilt. :-)

Och lapparna brukar ju verkligen vara uppskattade när dom ska pilla på allt.

2008-11-15 @ 19:17:51
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0