Farsdag

Idag vill jag gratulera alla pappor på farsdag.
Hoppas att ni har uppvaktat er pappa idag.
Albin fick en liten present (det sedvanliga kalsong-paketet) och min pappa kom förbi och åt middag med oss =)

Nu har jag och Albin varit i bussgaraget och solat solarium, det behövs verkligen inte mycket för att man ska känna sig lite fräschare den här mörka och trista årstiden!

Nu är det Ensam mamma söker och sedan blir det en tidig kväll, som vanligt så är det jobb imorgon igen :(
Det var en kämpig dag på jobbet idag och jag har sprungit som en tok och detta resulterar i sammandragningar och jag får ligga ner när jag kommer hem. Ska faktiskt ta och ringa min läkare för att prata om min jobbsituation,för  i dagsläget är livet i min mage mycket viktigare än alla jobb i världen!!

Natti natti


Kommentarer
Postat av: Frun

Instämmer till fullo med din sista mening!

2008-11-09 @ 20:17:11
Postat av: Titti

Helt rätt!!!!! Grynet i magen och dess mamma är det viktigaste! Stå på dig!!! Kramar i klasar!!!! Hoppas det går bra på UL idag!!!! Läääängtar att få höra ;) Kram igen!

2008-11-10 @ 08:46:07
Postat av: Dessi

Såå skönt med solarium,man skulle kanske leta sig till grillen :-)

2008-11-10 @ 15:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0