....

Skrev världens längsta inlägg som sen bara försvann, blir så less ibland!
Har varit på travet ikväll med Anna, vi kollade in Jennys hästar som sprang kval-lopp.
Strort grattis till P-E och Curry som klarade kvalet galant =)
Tyvärr gick det inte lika bra för Malte men han har fin galopp ;)

Kom hem trött och frusen till en sambo som överraskat mig med en god middag.


Nu ska jag kolla på Idol och njuta av en rock ´n roll kväll :)
Tror stenhårt på Johan som ska köra en Alice Cooper eller söta Alice som ska dra en gammal Kiss-dänga =)

Bebis i magen är busig ikväll och det är något som gör mig lugn och trygg, för ibland får jag panik när jag inte känner rörelser varje dag....
Tänk att jag får veta på måndag vem du är, som jag längtar =)
Du älskade lilla barn, som vi längtar efter dig!!

Kram på er alla därute hoppas att er kväll blir underbar!

Ps. Jättekul att jag har så många bloggläsare varje dag nu för tiden, det är absolut rekord hos mig ;)

Kommentarer
Postat av: Frun

Tänk om bebisen är blyg på måndag då =P Det var Aron!

2008-11-07 @ 21:42:10
Postat av: Therese

Frun: Jag har fler UL inbokade som reserv (eller tillväxt, haha) ;)

2008-11-08 @ 09:39:18
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Magdalena

HAlkade in här...

Vilken man, ser smaskigt ut!

All lycka med magen!

2008-11-08 @ 21:40:26
URL: http://mittilivet71,blogg.se
Postat av: Lillsyrran

Du får gärna säga till mej vilket kön bebisen är(A)

Jag kan vara tyst;D;D

2008-11-08 @ 23:27:13
Postat av: Sofie

Shiiiiiiit va gott det där såg ut!! Nu vart jag hungrig....

2008-11-09 @ 22:52:30
URL: http://sgradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0