En vanlig vardagkväll

Idag har jag inte gjort många knop...
Var barnvakt till Emmie och Tilde en sväng förut sen hem och stekte på lite lax till middag.
Nu ligger jag bara i soffan och glor på tv.
Har kollat på gårdagens Halv åtta hos mig, sedan drog jag av dagens avsnitt =)
Nu är det äntligen hemma och det programmet får mig om möjligt bara att längta efter hus ännu mer...

Imorrn är det jobb så det blir nog en tidig kväll.
troligtvis så blir den avslutad med 50 first dates i sängen =)

Kram och Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack snälla Therese för dina ord! Dom värmer!!

Kram*

2008-11-18 @ 22:20:23
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Titti

Gör du alldeles rätt i..Själv lade jag mig framför tv:n (i sängen) på jobbet och bara somnade ifrån allt...Man var visst lite trött :) Ha en bra dag på jobbet!! Kramar!

2008-11-19 @ 09:28:16
Postat av: Frun

Ja det är ju faktiskt underbart med eget hus, även om vi inte bor i nåt slott direkt =)

2008-11-19 @ 13:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0