En lista

Jag snor en lista från Nikita och Woodland

Var är din mobiltelefon? På köksbänken på laddning
Var är din (o-)äkta hälft? Han jobbar
Ditt hår? Står åt alla håll
Din mamma? Ingen aning, jobbar kanske?
Din pappa? Pappa jobbar nog
Syskon? Två av min fyra syskon är i skolan, en kanske jobbar och en är hemma
Det bästa du vet? Sommar, sol och lyckliga människor
Din dröm inatt? Minns bara att jag badade bubbelpool
Din dröm/ditt mål? Köpa hästgård och leva lyckligt med min familj
Rummet du är i? Tv-rummet
Din hobby? Just nu shoppa/titta på babykläder
Din skräck? Att förlora mina älskade
Var vill du vara om 6 år? Tillsammans med min familj
Var var du igår kväll? På badhuset med snuzen och Maria
Vad du inte är? Klok nog att tänka först och prata sedan
En sak du önskar dig? Att denna graviditet ska vara över och vi får vårt efterlängtade barn i famnen
Var du växte upp? Bergsjö mina första 10 år sedan Granloholm
Det sista du gjorde? Gjorde mig en stor latte med vanilj
Dina kläder? En blå fleecemorgonrock
Din TV? 42" i tv-rummet och 32" i sovrummet, Bägge är platta
Ditt/dina husdjur? Katterna Ozzy och Kjell, fortf ägare till hunden Kompiz också
Din dator? Hp bärbar
Ditt humör? Rätt bra, ska åka på jobb snart!
Saknar någon? Jag saknar självklart Lucas varje dag
Din bil? En Passat och en Ford
Något du inte har på dig? Päls, rätt snyggt på andra men inte på mig 
Favoritaffär? Åh svårt att säga? Finns ju massor av olika
Din sommar? Vi ska njuta av vår nya familjemedlem varenda sekund!
Älskar någon? Absolut
Favoritfärg? Just nu verkar det vara Lila
När skrattade du senast? Igårkväll när jag var på badhuset med tjejerna
När grät du senast? Inte alls längesedan, jag är rätt känslig av mig och gråter faktiskt emellanåt...

Kommentarer
Postat av: Sofie

Kan jag ta listan av dig ;-) Talar naturligtvis om att jag tog den här ;-)

2008-11-21 @ 18:24:24
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Therese

Sofie: Självklart :-)

2008-11-21 @ 20:46:19
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0