Early morning!

Tänkte ta mig en sovmorgon idag, sk ainte vara hos läkaren förrän klockan elva.
Men väcktes av ett sms klocken sex imorse och för en gång skull var det inte du Titti ;)
Det var från Inger (min gamla kollega) och det stog "RING", när man får ett sånt sms den tiden så tror man ju med säkerhet att det hänt någonting allvarligt. Ringer självklart upp henne men det visar sig att hon oxå tänkta ta en sovmorgon och var pratsjuk igårkväll, jävla telia som inte kan dra iväg messen i tid.
Jaja, det var väl bara att kliva upp och göra frukost och inse att det blev en tidig morgon :)

Nu ska jag snart göra mig klar för att dra till sjukan, ska träffa min läkare och prata om sjukskrivning.
Hoppas på tur nu..... Men faktum är ju att jag får sammandragnibgar ibland och det är inte så där jättetrevligt!

Hoppas er dag blir underbar!

Jenny S: Jag ttäffas gärna nån dag och pratar om gamla minnen ;)


Kommentarer
Postat av: Anna S

Haha ja så blev det med den sovmorgonen. Blev det så att du väckte henne istället då?

Man blir ju orolig då man får ett sånt sms den tiden. kram

2008-11-26 @ 10:13:32
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: Titti

Hahaha!! Jag är då heeelt oskyldig ;) Hoppas det går bra hos läkaren!!! Kramar!!

2008-11-26 @ 10:24:10
Postat av: Sofie

Lycka till hos läkaren! :-)

2008-11-26 @ 11:53:12
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas läkarbesöket gick bra!

2008-11-26 @ 17:33:24
Postat av: Jenny Slagbrand

Hej!

Hoppas att det gick bra för dig med läkarbesöket idag! Vi kan väl höras ngt till veckan så kan vi sammanstråla. I helgen ska jag och mamma till Stockholm men till veckan är vi hemma igen. Ha det så gott! Kram Jenny

2008-11-26 @ 19:45:09
Postat av: ErikaÖ

Gick det bra hos dr...

2008-11-26 @ 21:01:00
URL: http://erikaostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0