Birsta

Har varit med Maria på Birsta hela kvällen, hon har shoppat och jag har sprungit med ;)
Var in på barnens hus och kollade in barnvagnarna men det är ju fruktansvärt dålig service där inne... Vi fick iaf ingen hjälp så vi gav upp efter 30 minuter!
Ska åka och ta en närmare titt på Kronans vagn, den är vädigt enkel men fyller troligtvis den funktionen jag bäst vill ha!

Kort på frillan kan ni få en annan dag, får inte in några bilder i datron just nu!

Bara några dagar kvar innan jag och Albin får veta vem det är som bor i min mage, längtar :-)

Kram på er alla


Jooo, just ja!! Åkte på Shell i Bydalen för att tvätta bilen efter Birsta, betalade glatt 120 kronor och åkte in i biltvätten. Men bilen vart INTE ren, inte på långa vägar... Så jag går in för att klaga men får till svar att bilen blir inte ren för 120 spänn. Hur mycket kostar det då frågar Maria, det kostar 200 kronor svarar grabben i kassan glatt!

Så nu vet ni det ;)


Kommentarer
Postat av: Fatima

Jag är mkt nöjd med min kronan!!!

Fördelar: Jag tycker att den är snygg ;D =)och det är en relativt liten vagn. Dock är den stadig om man som jag är mkt och går i skogen osv. Den är ju billig också (man kan få med ALLT om man vill =paketpris). Liggdelen (om du ska ha någon) är stor och så finns det braiga handtag på sidorna som gör att den är lätt att lyfta med (som en mjuklift typ). SOLSKYDDET som man fäller ner är trots allt det BÄSTA med hela vagnen!! Jag har iget att klaga på måste jag säga.. humm men jag minns att när jag kollade runt så fanns det folk som klagade på att kronanvagnen var låg (under) så att den hade problem att ta sig fram i terräng..men det har jag inte märkt ngt av??? Suffletterna var också tydligen dåliga på de tidigare modellerna.. men det har jag inte heller märkt... EN annan bra sak är ju att du har service på den i Mtafors om ngt skulle hända (nära och bra ;D. Antar at det är där du ska provköra? Annrs får du gärna låna min och testa... Jag kan komma förbi och visa upp.. kan ta med både sitt och liggdel... (o tillbehör) =D Hummm.. man kan tro att jag får provision för detta hahahhahahah... nä,men jag tycker verkligen att det är en bra vagn.

2008-11-06 @ 07:45:09
Postat av: Frun

Hi hi! Jag ser reklamen för det där tvättprogrammet framför mig "Tvätta bilen hos oss och det märks inte ens att du gjort det!" =)

Har ni några namn till pyret på g tro?

2008-11-06 @ 08:19:10
Postat av: Mia

Du tvättar bilen på fel ställe... Om du tvättar hos oss blir bilen ren. Blir den inte det får du en ny tvätt gratis... Vår värsta tvätt kostar 160 kr å då ingår allt + en riktigt ren bil.



Kram Mia

2008-11-06 @ 09:01:04
Postat av: Lotta W

Nä! Vad sjukt med biltvätten! Irriterande!

2008-11-06 @ 09:38:10
URL: http://charlotta-widell.blogspot.com/
Postat av: ErikaÖ

jag tycker killen var cool - "nej för 160 blir den inte ren, det kostar 200"....Fatta bara att säga nåt dylikt. Som om jag skulle säga: "nej för 150 kr ingår inga mediciner - det kostar 300" HAHAHAHA

2008-11-06 @ 09:44:20
Postat av: Maria Ö

Tack för shopping-hjälpen!!

2008-11-06 @ 09:58:53
Postat av: Anna S

Hahaha ja vad kan man få för 150 spänn i dagens läge? =)

Mia: jag skulle vilja veta om ni har med eller utan borstar på macken?

2008-11-06 @ 11:38:32
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: Katarina & Wiggo

Tråkigt när man inte får den servicen. Annars brukar de vara på och vilja sälja :)

2008-11-06 @ 15:57:18
URL: http://www.wiggo.org
Postat av: Mia

Anna: Vi har med borstar. Jag har alltid tvättat min bil i den tvätten och lacken blir INTE förstörd som många tror.

2008-11-06 @ 19:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0