Tjena!

Det känns som om det var jättelängesedan jag bloggade nu ;)
Igår sov jag bort mer än halva dagen, hade ett helvetesdygn på jobbet dagen innan så jag hade all rätt att sova =)
Men idag har jag varit flitig....
Klev upp strax före åtta och drog till stallet, Folly har fått sin andra behandling av kiropraktorn Lisa + laser och akupunktur... Tänk om jag var en tiondel lika mån om mig själv någon gång!!
Lisa tyckte att hon var fin i ryggen nu men hon hade lite ont i stora halsmuskeln. Men nu ska hon vara fit for fight igen =)
Mockade hage (börjar bli trött på det nu)....
Men enligt mina och Ingers uträkningar så skiter en häst ca 7-8 högar per dag i hagen (box på natten), annars så skiter dom ca 12 högar (ute dygnet runt). Det blir ca 3748 högar på ett år, och då är det inte konstigt att det är mycket att mocka :) I min hage står det dessutom tre hästar, då blir summan ca 11244 högar, tur att man hjälps åt iallafall ;) Detta finns det dock inga vetenskapliga fakta bakom utan det är två uttåkade brunetters uträkning, haha!

Vi har även varit hos Lucas idag, han har fått sommarfint på graven. Det blev blå penseér och en ny jättefin bebisängel.
Lägger ut bilder sen, måste ladda upp dom bara.
Men det blev jättefint, som vanligt =)

Imorrn är det grillparty här hemma så idag har vi städat och gjort ordning uppe i puben (festlokalen på logen). Jag har lagat och förberett lite mat oxå :)
Dagens middag hämtade jag på Matfors nya "thai-restaurang", det är väl egentligen en takeaway-vagn, men maten var god och billig, vad mer kan man begära??
Maria, Emmie o Tilde var här och joinade oss under middagen =)

Nu ska jag färga håret, Tärnhuvve har minsann klagat på min utväxt :p

See You!!

Kommentarer
Postat av: Erika

Kul med fest.

2008-05-09 @ 22:12:51
Postat av: Therese

Jaaa, synd att ni bor så långt bort :(

2008-05-09 @ 22:27:06
Postat av: Anna S

Jaaa det ska bli SÅ roligt att komma på fest imorn! I cant wait =)

2008-05-09 @ 22:39:51
Postat av: Anna S

Jaaa det ska bli SÅ roligt att komma på fest imorn! I cant wait =)

2008-05-09 @ 22:43:01
Postat av: Frun

Vi ser fram emot morgondagens baluns! Hoppas vi får nice väder=)

2008-05-09 @ 23:17:02
Postat av: Sofie

Hoppas ni hade skoj på partyt!! :-)

2008-05-11 @ 06:28:24
Postat av: dessi

väntar på bilder jag :-)

2008-05-11 @ 19:28:26
Postat av: Titti

I´m back!! Nu har vi äääntligen uppkoppling igen!!! Har suttit å fixat lite för norton krånglade en del när det var för lång tid utan update,men det redde sig det med!! Kraaaaamen!

2008-05-12 @ 07:18:40
Postat av: Titti

I´m back! Nu har vi äääntligen internet igen!! Inget mer krångel nu bara...Norton krånglade eftersom det var ett tag sedan det var update :( Men det gick ju bra till slut!! Ha en bra dag på jobbet! Kramen!

2008-05-12 @ 08:18:19
URL: http://tittiolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0