Subtitle

Dags för en update på bloggen igen.
Har jobbat ett dygn och där var det väl rätt lugnt (as usual).
Imorse när jag åkte hem så började det att regna, och jag ställde in alla dagens planer snabbt.
Kom hem och käkade lunch, då ändrar jag mig och åker och hämtar Emmie.
Det var hattparad, tivoli, djurshow (fast en värdelös sån), trav, tipsslinga mm mm på Bergsåkers travbana.
Vi har käkat korv, åkte karuseller, tittat på hästar och myst och solen tittade faktiskt fram :-)
En supermysig dag!!!
Lägger ut en liten film på prinsessan när hon åker sin livs första karusell :o)

Var sen hem till systeryster och fikade.
Då kom våra brillianta sambos på att man borde ha en båt i Marmen, så på lördag åker de och tittar på en....
Fördelningen i min familj ser ut så här... Jag kollar på hästannonser och Abbe på motorfordon, skillnaden mellan oss är att jag stannar vid drömmar och han handlar!! Rättvist som f*n, eller???


Har gjort VÄRLDENS GODASTE middag idag....
Halloumipanerad kycklingfilé och en krämig risotto med västerbottenost, gräslök och färsk sparris =)
image646

Självklart har jag även varit hos min älskling Folly idag, hon var lite bitter över att behöva få flugmedel på sig men det går väl över. Imorrn ska jag ta ett hårdare dressyrpass med tjejen min, hon behöver en välbehövlig vårdusch oxå =)

NU: Soffan som vanligt!!





Ha en trevlig kväll!!

Kommentarer
Postat av: Frun

Shit vilken god mat!

2008-05-01 @ 22:45:39
Postat av: Anna S

Vilken härlig dag ni verkar haft! Vem av er var det tyckte karusellen var roligast? =)

2008-05-01 @ 23:06:31
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: Sofie

Åh va kul med båt! Älskar att åka båt och sånt som hör till, typ, knäbräda, ringar osv!

Snacka om att jag vart hungrig när jag såg maten du tillagat!!!!!!!!!!! MUMS!!
Kram tjejen!!

2008-05-02 @ 08:57:18
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: dessi

var får du alla mat ideer ifrån? du gör alltid så god mat...

2008-05-02 @ 09:46:52
Postat av: Erika

Fin båt!!!

2008-05-02 @ 11:10:07
Postat av: Therese

Anna S: Emmie, jag vart yr :)
Dessie: Jag vet faktiskt inte, jag läser allt mycket recept och sen plockar jag ihop till något eget =)
Erika: Du tror väl ändå inte att det är en båt i den prisklassen vi ska ha, haha... Tyckte bara att det var en fin båt ;)
Anna o Sofie: Tack ;)

2008-05-02 @ 11:22:16
URL: http://tostberg.blogg.se
Postat av: Birgitta

Vad gott det lät! Vill du dela med dig av receptet så skulle jag bli jätteglad! :)

2008-05-02 @ 11:50:10
Postat av: Anonym

maten ser supergod ut / Linda

2008-05-02 @ 15:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0