Sol och bedrägerier

Idag har solen skinit hela förmiddagen, helt underbart =)
Jag tog en lång prommis på kanske två timmar med Folly och Kompiz (ja, han flyttade hem igår igen).
Kompiz behövde tränas på kommandot "FÖRE". Jag vill kunna ha med mig han när jag rider och jag vill ha han framför hästen. Gick skitabra så nu ska jag testa från hästryggen nån dag =) Jag fick iallafall en prommis och det var välbehövligt för jag börjar på allvar att bli småfet!! Nu blir det grönsaker till middag resten av veckan!

Fick ett lustigt mail idag oxå... Från Nordea

Tänk alla som går på detta.... Helt vansinnigt. Jag mailade direkt till Nordea iallafall!


Måste verkligen på allvar ta tag i mina matvanor, just nu avskyr jag min dallriga kropp!!
Tips på god mat som inte är fet.... Inte GI, det fixar jag inte!!


Sist men inte minst....
GRATTIS CRILLE TILL KÖRKORTET =)











Kommentarer
Postat av: Sofie

Hmm, känner igen känslan av att ha en dallrig kropp...suck.

-Men:

Hellre överviktig än skit viktig ;-)

Kramiz**

2008-05-19 @ 21:27:41
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Elli

Jag vill oxå ha sol och fint väder! :) Less på all snö... Å jo. Det snöar ännu oxå :(

2008-05-19 @ 23:01:06
URL: http://snigel.blogg.se/
Postat av: Titti

Jo visst är det ardenner alltihop...Fiiiina va??? Kramen!

2008-05-20 @ 10:01:26
URL: http://tittiolsson.blogg.se/
Postat av: Frun

Ja det är ju så kul att kunna ha hunden med när man rider även om det är lite trixigt i början. Stella är klockren nu!

2008-05-20 @ 11:48:35
Postat av: Anonym

Fick oxå det mailet igår. stackars folk som går på et!! Tänkte maila Nordea, men det låg inte kvar i skräpkorgen. Det går visst bort direkt från inkorg till ???? Konstigt...

Det är validering ang. plugget!!!

2008-05-20 @ 13:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0