Rubrik

Nu ska jag uppdatera lite snabbt, orkar inte sitta vid datorn allt för länge. Jag har nämligen en anti-dator-period just nu!!


Lördag: Var i stallet vid nio, mockade och gjorde klart Folly innan Anna kom. Rosa Woxlin kom och hade lektion med Jenny och Malte. Det var intressant som sjutton, även om jag kanske inte köper hela hennes koncept.
Hem vid halv tre och började fixa med käket inför kvällen. Det vart ett gäng här, vet inte riktigt hurmånga vi var...
Jag, Abbe, Anna, Crille, Maria, Mogge, Anna, Per, Anders, Cissi, Örjan, Linda, Larssa, Olle, Jenny, Linda S, Krille O, Loke, Melvin, Saga, Tilde, Selma, Alice & Kompiz... Tror det var alla, ber om ursäkt om jag missat någon!!

Jättetrevlig kväll med mycket god mat och alkohol!!

Söndag: Städade efter festen, åkte sedan mc till stallet och byggde paddock hela dagen. Snart har vi finaste paddocken i Matfors ;). Resten av kvällen sov vi i varsin soffa!! Hästarna är from idag ute dygnet runt! Inte för att det innebär semester precis, de skiter ju lika mycket ändå....

Idag: Betat Folly, mockat hage med Jenny, jobbat, lusläst djurskyddslagen i brist på annat att läsa *haha*...

Imorrn: Kompledigt, beta Folly, mocka hage, rida lite, baka till kvällens möte, medlemsmöte med ridtravarföreningen!


Kommentarer
Postat av: Frun

STORT tack för senast, otroligt god mat och trevligt baluns!Hoppas vi ses snart igen!Kram.

2008-05-12 @ 20:57:16
Postat av: Sofie

Du har verkligen fullt upp på dagarna du! :-)

Ni fick ju verkligen trevligt väder i lördags!

Knäppte du inga bilder? ;-D

2008-05-13 @ 15:31:27
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Therese

Frun: Tack själv, det gör vi om ;)

Sofie: Joo, men den ena fulare och fullare än den andra. Inget jag visar upp, haha!

2008-05-13 @ 16:00:42
Postat av: Maria Östberg

Thank you for a lovely night!!

2008-05-14 @ 10:53:29
Postat av: Titti

Nää,nu behöver jag hjälp...Världens tristaste stilmallar att välja på å med tummen i armhålan kan jag inte själv.....Hjääääääääälp......

2008-05-14 @ 12:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0