Mera hopp

Jag och Folly har gjort framsteg idag, vi har nu utökat antal hinder från 5 till 9 =)
Vi har oxå ökat höjden från 50 till 70 (modigt va, haha).
Vi har dock inte gjort detta helt frivilligt, utan det är vår instruktör som pinat mig och Jenny i 1 timme idag :-)
Vi har oxå hoppat studs för första gången i vårt liv... Det går bättre o bättre det här!!

Emilia kom förbi stallet idag, hon har ryktat Folly, matat henne med morötter och kastat in gräs i hagen till de andra. En flitig tjej som kanske skulle kunna få en liten ryggsäck med barn-ryktborstar av sin mor och far *blinkar till dig Maria*

Nu ska jag sova, jag är helt slut i kroppen!!

Kommentarer
Postat av: Maria Östberg

Klart hon ska få lite borstar!! Men då utan hennes fars vetskap ;-). Men isf. måste moster ta med henne lite mera till stallet, för gunghästen har slutat fälla ;-).

2008-05-28 @ 07:39:28
Postat av: Titti

Vad kul att det går bra!! Hoppning är ju skoj,men jag är sååå rostig på den fronten så det skulle nog bli hisshopp hela tiden :) Vart håller du hus då?? Har ringt å ringt...Kramen!

2008-05-28 @ 09:24:25
Postat av: Sofie

Nä, vi ska inte vara med den 5:e. Pga att den 6 kommer en instruktör från Ramsele hit upp och ska ha träning + att det är tävling den 7/6 i Stöde. Det blir helt enkelt för mycket på 3 dagar :-/



Va roligt att ni är uppe på 70cm nu! Alltså kommer ni att vara med i Stöde den 7/6?? ;-) Annars kan väl Elin vara med på henne? :-)

KRAM!

2008-05-28 @ 10:44:14
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Frun

Vilka framsteg! Jag ser, precis som grillkotten, självklart kopplingen till att ni ska komma och va med hos oss på SHS!

2008-05-28 @ 12:49:52
Postat av: Erika

Jag kan ju inte kommentera detta med hästar men jag tycker att Folly sprang på rätt bra när jag provade...

2008-05-28 @ 15:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0