Jo men visst...

Tänkte uppdatera, men jag vette fan vad jag ska skriva.
Kan väl inte påstå att mitt liv är alltför intressant ...

Tog en allt för lång sovmorgon idag, åkte sen till Folly. Red henne i nya paddocken, gick hur bra som helst.
Vi körde markarbete, vilket både hon och jag behövde... Hon började bralla på rätt ordentligt, men jag höll mig kvar. Jag avskyr de snabba sidokasten, man har liksom inte såå mycket att sätta emot då :(
Sen har jag inte gjort mycket, dammsög av lite hemma, klippte hunden, lagade middag... Abbe kom ju hem idag och då äter jag middag, sämre med det under veckorna. Idag vart det fläskfilé med ajvar och grädde + ris!

Fick ett ryck ikväll och åkte till Njurunda och köpte mig en sadel till Folly, bör ju ha en sadel när hon ska hoppas, dressyren är INTE bekväm att skutta i!

Nu är Maria ute på långprommis med Kompiz, tusen tusen tack Maria :-)

Jobbar hela helgen tyvärr, men vi ska nog hinna med att bygga klart paddocken imorrnbitti innan jag måste åka.

Kram o Gonatt


Kommentarer
Postat av: Titti

Å vi som väntade å väntade....

2008-05-16 @ 10:10:42
Postat av: Erika

Trevlig helg! =)

2008-05-16 @ 22:06:24
URL: http://erikabergman.blogspot.com
Postat av: Frun

Våran nästa tävling på SHS är den 7 juni (då är nysadeln inriden och klar;), Välkomna!

2008-05-16 @ 22:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0