Diverse skitprat

Som vanligt så har jag skitmycket att skriva om... Haha!

Paddocken närmar sig sitt slut, det börjar likna en riktig ridbana nu =)
Tack alla för ett kanonjobb, nu fattas "bara" lite cavalettibommar och några hinderstöd *flörtar till alla byggpojkar i stallet*, nä men det är verkligen kul att den börjar bli klar. Skönt att kunna komplettera upp sin skogsridning!!

Har även jobbat idag, tråkigt....
Jag väntar på att miljonvinsten ska komma och jag kan få bli hemmafru på riktigt.

Jag tillhör nämligen den skara som mer än gärna skulle vilja vara hemmafru, jag kan gärna baka, städa, tvätta och feja på hemma medans mannen jobbar ;)


För övrigt så vill jag bara berätta att jag är en känslomänniska ut i fingerspetsarna.
Jag gråter, skrattar, skriker, ler, skäller, trivs, vantrivs, älskar, hatar, med mera...
Och har man svårt för det så snälla berätta det för mig, prata inte bakom min rygg! Det sårar bara, jag är som sagt en känslomänniska ;)


Ha en underbar helg =)

Ps. Jag längtar till Karlstad, jag längtar efter Erika och hennes familj och efter Therese alias LillemanTösa ;)

Pappa: Vill du åka med på MC-dagen i Sundsvall nästa helg?? På lördag tror jag att det var =)

KRAM KRAM

Kommentarer
Postat av: Lotta W

Jag tillhör också den skalan! Lätt!

2008-05-17 @ 18:15:06
URL: http://charlotta-widell.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0