Chokladpudding

Är våldsamt sugen på chokladpudding. Har snott ihop en stor skål som jag ska äta ikväll med dajmgrädde till *mumma*

Har inte gjort ett skit idag, storstädat hemma, men gud som fan vad jag hatar att dammsuga i trappen...
Har träningsvärk i hela kroppen oxå, otroligt skönt :)
Ögonbrynen är noppade och fina, det är nåt som jag är slarvig med. Fattar inte varför, för det tar ju typ tio minuter att göra det bara!

Är rastlös.... Kanske borde åka till stallet en stund. Har iofs varit där en gång idag redan, men jag kan inte få för mycket stalltid tror jag :-)
Hon var trött idag när jag var där, så hon fick vila!
Ibland är jag snäll ;)




Have a nice day!!!!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Söta bilder!!!

Jag ska åka till stallet om en stund ... Mår dåligt när jag vet att min pålle stått i flera dagar pga att jag varit sjuk. Hon är en häst som ska ridas 6 dagar i veckan...Vilket kan vara jobbigt att ha "hängandes" över sig om man inte har lust el tid varje dag.

Gud vad jag skrvier en massa dravvel.



Kram på dig!!

2008-05-28 @ 18:06:48
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Erika

nu vet jag vad jag blev sugen på, chokladpudding.

2008-05-28 @ 18:39:59
Postat av: Sofie

Jo men VERKLIGEN! Vi borde sätta ett datum!:-)

2008-05-28 @ 20:01:18
Postat av: dessi

själv så har man vräkt i sig en skål med popcorn :-)

2008-05-28 @ 22:22:44
Postat av: Sofie

Tips! Spana in den här bloggen!

http://tessiepre.blogspot.com/ :-)

2008-05-28 @ 23:17:53
Postat av: Frun

Snacka om utslagen!

2008-05-29 @ 12:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0