Äntligen helg =)

Jag gillar helger, speciellt när det är lediga helger ;)
Igår byggde vi upp en sommarhage till hästarna, den blev otoligt bra och proffsigt gjort *haha*

Idag har vi hämtat ut Abbes bil på verkstaden, den har fått en ny baklucka på garantin pga att det kommit lite rost på den! Sen in en snabbis på Clas Olsson och köpte ett fodral till cd-skivorna i bilen.
Jag har oxå ridit ut en sväng med Jenny, Maria & Marie, härligt :)

Nu ska jag skjutsa Maria o Mogge till stan sen kommer Anna-Lena hit och badar hundar nere på Öhn med mig =)

Abbe hämtar med sig Thai-mat när han kommer hem =)

Imorrn är det nån MC-dag som vi ska åka på, jag åker om det är fint väder, annars stannar jag hemma!!
På söndag ska Folly få hoppträna med Elin =)

Ha en härlig fredagkväll :)

Kommentarer
Postat av: Elli

Det är jättehärligt med helg :) Å tänk, idag har solen visat sig här hos oss! Helt otroligt :) Hihi.. Ha en trevlig fredagskväll!



Kram

2008-05-23 @ 19:52:34
URL: http://snigel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för skjutsen!! Kram

2008-05-23 @ 23:53:10
Postat av: Frun

Vore väldans kul med bilder från hoppträningen imorrn!

2008-05-24 @ 21:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0