Ännu en dag!

Jag trivs INTE med nya blogg-portalen, för er som kommenterat min blogg kanske har pptäckt bla den korta koden man måste fylla i.... Fick byta ord tre gånger igår fär att överhuvudtaget se vad det stog :-(

Idag regnar det, jävla skitväder, men det är bra för det kommande betet iallafall.
Har varit hos Folly i närmare 4 timmar idag, mockat hagar med Jenny som vanligt, promenad och bete i närmare en timme, städat undan lite i stallet.
Har plockat in Folly över nätterna igen, jag tycker att det är tidigt att släppa ut dom redan, men å andra sidan kan hon ju inte vara inne ensam heller. Så går alla andra ute så får hon oxå göra det :-) Men nu ville Malte vara inne oxå, och det är ju bra :-)

Var på medlemsmöte med ridtravarna igår, så nu har vi bildat en egen förening och då måste man ha en styrelse. VARFÖR räcker jag ALLTID upp handen på allting?? Nu sitter jag både i tävlingskommiten och i styrelsen....
Nu kommer jag tvinga ut mina hästvänner på alla hopptävlingar i sommar :-)

ELIN..... Vill du rida Folly på en Pay n´ jump den 5/6 i Matfors? Du får välja höjder själv mellan 30-100 cm, jag betalar allt och du får behålla eventuella rosetter ;)

NU: Göra en god Milkshake och kolla på tv, Frusna män söker kärlek ;)

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja okej, men vill först hoppa lite med Folly innan det, sist jag hoppade nah så var jag barbacka ;) Måste jag inte köpa vita ridbyxor och sånt då? :O

2008-05-14 @ 18:40:46
Postat av: Sofie

Spännande med tävlingar!! Var får man reda på mer info om tävlingen den 5/6?

2008-05-14 @ 21:31:27
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Frun

Inte ska du väl behöva tvinga oss...=)

2008-05-14 @ 21:39:39
Postat av: Therese

Sofie o Anna: Jag kan maila er en inbjudan så kan ni hänga upp på era klubbar =)

2008-05-14 @ 21:49:43
Postat av: Anna S

Jag vill hoppa 100 isf. =)

2008-05-14 @ 22:22:07
Postat av: Elli

Men regn är väl ändå bättre än snö :) Hihi... Här har det snöat massor idag. Som tur är ligger det ju inte kvar!

2008-05-15 @ 15:56:43
URL: http://snigel.blogg.se/
Postat av: Elli

Men regn är väl ändå bättre än snö :) Hihi... Här har det snöat massor idag. Som tur är ligger det ju inte kvar!

2008-05-15 @ 15:57:27
URL: http://snigel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0