3-års test

Idag har jag jobbat hela dagen.
Men det är INTE synd om mig, jag drog med mig jobbet och åkte på Sundsvalls fältrittklubb för att kolla på 3-årstest med Anna bl.a.
En trevlig dag, men kallt som f*n....
Serriöst, vet ni om att det var 25 grader varmt för 7 dagar sedan, idag önskade jag att jag hade haft långkallingar, mössa och vantar på mig, men inte då, Therese har en snygg kortärmad top, sandaler och en tunn jacka...
Fick ju åka till Birsta och handla skor och ny softshell-jacka, hemskt tråkigt att behöva handla nytt ;)

Kom för första gången i mitt liv (kom nu ihåg att jag bara är 32 år gammal) hem till färdiglagad mat.... Mycket mycket uppskattat av mig =)

Denna härliga men kalla (och avklädda) dag har dock gett resultat....
Jag är förkyld som fan, snoret rinner och nysningarna avlöser varandra i ett!!

Fick ett märkligt samtal idag.... Min syster undrade om hon fick låna Kompiz i en vecka eller två.
Mogge har fått för sig att köpa hund och Maria tog hem Kompiz i nåt "avskräckande" syfte, får väl se om det funkar eller om de kanske bara blir mer sugen på en egen hund =)
Men jag ska erkänna att jag faktiskt saknar min grabb lite ;)


NU: sängen kallar, kanske slötitta på film tills man somnar!

Ps. Kom på idag att jag älskar min häst så otroligt mycket, kommer aldrig göra mig av med henne... Påminn mig om det när dom tankarna kommer upp igen ;) Jag kan möjligtvis tänka mig att ge henne till Elin, men hon vill ju inte ha henne. Inte än iaf, kanske efter lite hopptävlingar ;)

JAG VILL HA ETT HUS PÅ LANDET MED STALL HEMMA PÅ GÅRDEN!!!!!!


Åsså vill jag ha en bukett blommor, det piggar alltid upp en förkyld kvinna!

Kommentarer
Postat av: Elli

Här snöar det. Gissa om man börjar bli less nu! Alldeles vitt på backen. Hoppas din förkylning blir bättre snart! Krya på dig! Kram

2008-05-18 @ 10:09:59
URL: http://snigel.blogg.se/
Postat av: Titti

Vad trist att du är sjuk! Hoppas du snart mår bättre!! Kramar!!!

2008-05-18 @ 12:07:02
URL: http://tittiolsson.blogg.se/
Postat av: Frun

Om några år så visar vi upp våra nya hästar på 3- årstestet=)nu vet vi ju hur det går till! Tills dess får vi njuta av "dom gamla".

Du bjöd väl på muffins igår?;)

2008-05-19 @ 08:07:36
Postat av: Sofie

Jobbigt att vara förkyld! Hoppas du kryar på dig!

Kram*

2008-05-19 @ 09:02:21
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Lotta W

Krya på dig! Jag är också förkyld, tänk om värmen ville komma tillbaka snart!

2008-05-19 @ 11:53:22
URL: http://charlotta-widell.blogspot.com/
Postat av: Josefine

Du førtjænar ABSOLUT blommor søta!

Puss o Kram

2008-05-20 @ 12:14:01
URL: http://prinsessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0