Tack!

Vaknade imorse av en extrem magvärk, har inte känt så på lääänge.
Kunde omöjligt somna om heller, men då har jag sån extrem tur att Anna ringer mig starx efter sju och är lika sällskapssjuk som mig.
Så jag hoppar upp, och sätter på en panna kaffe. Anna och Alice ska komma ut till oss!

En lätt ångest hela morgonen över vilken dag det är men det lättar när Anna kommer ut. Vi tänder ljus och fikar lite, hundarna får leka av sig.
De stannar någon timme sen åker jag till blomsterhandeln och handlar två vackra röda rosor med lingonkvistar (låter konstigt men det var otroligt fint), jag köper oxå lite mera gravljus.
Styr bilen ut till Lucas och det är en jobbig färd, många funderingar och tankar snurrar i mitt huvud, alla dessa varför som aldrig försvinner.... Dessa varför kommer jag ALDRIG få svar på :(

Tack alla som skrivit, och tack alla som bryr sig, det betyder mer än ni kan ana.

Stannade på vägen hem och handlade lite mat hem, jag köpte ävenen fin bukett tulpaner till köksbordet =)

Nu har jag jobbat några timmar och Abbe hämtade Emmie hos min mamma.

Nu sover hela huset utom jag... Kanske bäst att försöka göra det, ska på badhuset med Emmie imorrn och det kräver sina krafter =)

Kram och godnatt

Vann förresten 922 kronor på dagens dubbel idag, det var skoj med tanke på att jag spelade för 20 kr ;)

Kommentarer
Postat av: Titti

Man gratulerar till vinsten!! Sitter ju aldrig fel :) Stor kram!!

2008-03-05 @ 08:41:00
Postat av: Anonym

Oj, grattis till vinsten :-)!
Va mysigt att åka å bada. Pussa snuttan lite från mig. Vi syns imorgon igen. Nu ska vi hoppa i badkläderna och bubbla lite till hihi. Kram

2008-03-05 @ 09:09:34
Postat av: Anna S

Grattis till vinsten! kram

2008-03-05 @ 14:23:53
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: Dessi

förstår att det är tungt nu.Hur går det med Emmie då?det är väl full rulle förstår jag :-) jag har inte hört nåt från hennes föräldrar, väntade på info från båten men inte då.....när kommer dom hem?

2008-03-05 @ 16:25:03
Postat av: Elli

Grattis till vinsten! Sockerkakan blev mkt god :) Har äntligen hittat ett bra recept som det går att använda glutenfritt mjöl i :) Synd att det är så långt dit ner annars hade du fått en bit ;)

Ha en bra dag!

Kram

2008-03-05 @ 17:29:09
URL: http://snigel.blogg.se
Postat av: Frun

Livet är förunderligt... så många frågor som aldrig får nåt svar...
Kram & grattis till vinsten!

2008-03-05 @ 21:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0