Solen tittade fram

Idag tittade solen fram ganska länge.
Maria och barnen var här, vi har varit ute och åkt pulka och spelat fotboll i snön :)
Underbart!!!

Nu sitter jag här i soffan igen och funderar lite på vad man ska hitta på...
Måste åka och mocka och tvätta sår som vanligt, sen har jag lovat Anna att hjälpa henne med hästinsläpp ikväll mot att hon tar en prommis med mig och Kompiz efteråt =)
Har sorterat tvätt och burit ner till tvättstugan, men så var det upptaget så jag får köra igång det ikväll istället.

Det var skitlänge sedan jag la ut en bild på dagens outfit så det kommer att komma en idag :-)

Ha en underbar dag!!

image563

Kommentarer
Postat av: Anna S

Men gud så snygg du är! Tack för hjälpen idag!

2008-03-19 @ 21:57:52
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: Titti

Snyggt ;)

2008-03-20 @ 07:28:42
Postat av: Frun

Samma outfit som mig! Hur ofta händer det...=)

2008-03-25 @ 07:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0