Snart är det helg igen!

Oj, livet som småbarnsmamma är körigt.
Men gud vad snabbt man lär sig att göra allt med bara en hand ;)
Idag kom dom iaf hem.
Emmie och jag gjorde en taco-middag som dom fick när dom kom hit.

Idag har jag varit på granngården och inhandlat Follys nya foderstat. Gjorde ju analys på hö´t och då fick jag även göra om foderstaten :) Dyrt blev det, men det blir säkert skitbra!!
Har också besämt vad min trav-vinst skall gå till...
En sadel, har kollat ut en hööks och lyckats klaga lite på den så att jag fick ner priset lite. Man kan pruta även i svenska butiker ;)

Nu ska jag kolla på tv, säkert bara skit på burken ikväll oxå. Då är det tur att man har en dator i knät samtidigt :)

Ny granne har jag fått oxå.... En mycket trevlig o social karl!!

image538

Adios!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Tusen tack för att Emilia fick vara med er när vi var borta!! Det betyder massor för mig. Kram

2008-03-07 @ 14:19:23
URL: http://mariaostberg.blogg.se
Postat av: Frun

Vad kul med ny sadel! Undrar just vilken det är då?=P

2008-03-07 @ 18:07:14
Postat av: Therese

Maria: Nöjet var helt på min sida :)
Frun: Samma som du serru ;)

2008-03-07 @ 22:51:23
URL: http://tostberg.blogg.se
Postat av: Titti

Nu måste du kolla om han
(grannen) känner Johan...Jocke säger att han mkt väl vet vem han är menar jag!! Stor kram!!

2008-03-08 @ 07:58:41
Postat av: Frun

Mycket bra val=)

2008-03-08 @ 18:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0