Ny design igen ;)

Jag var trött på min design så jag tog och gjorde lite påskfint härinne :)

Idag har jag varit på ett tröttsamt APT (finns det roliga såna förresten?), det blir alltid en massa tjafs om lite och ingenting. Men men... så är det väl på alla arbetsplatser mer eller mindre kanske!

Har även varit till Folly en sväng, pressade ur var ur hennes sår på halsen, det liksom vara vällde ur. Äckligt men säkert bra =)
Sen tog hon och jag en promenad tillsammans, hon ville inte alls gå iväg utan småbråkade hela tiden. Är man sto så är man *haha*
Det finns ett ordspråk som lyder:
En valack säger man till, en hingst ber man och ett sto lämnar man in en förfrågan i tre exemplar till

Nu ikväll har jag inte gjort ett smack. Suttit här i soffan och "lekt lite" med en sajt på nätet där jag blivit medarbetare/moderator. En hel del att lära sig då jag aldrig gjort nåt sånt förut. Men jag fick en förfrågan från hon som driver sajten och jag tackade ja :)

Är lite sugen på karra.... finns liksom INGENTING hemma *grrrr*
Det får bli en påse popcorn, det går alltid att pressa ner ;)

Önskar att jag kunde ha en filmkväll och mysa med tända ljus men jag har ingen DVD, den har bestämt sig för att inte funka länge....
Albin, din sambo vill ha en ny snarast ;)
Visst kan man kräva det om han ändå ska vara borta och jobba på veckorna??

Nä, nu skriker micron efter mig, den vill poppa smörpopcorn till mig!!
Sen får det bli Miss secret agent på 3:an =)

image562

Kommentarer
Postat av: Maria Ö

Mysigt!!

2008-03-18 @ 22:15:26
Postat av: Anna S

Najs desajn! =)

2008-03-18 @ 22:37:29
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: Elli

Vad fin den nya designen var! Kram

2008-03-19 @ 01:18:00
URL: http://snigel.blogg.se
Postat av: Mia

JA det där ordspråket stämmer verkligen... Det får jag göra nästan varje gång jag ska göra något med min lilla krake... Fast ganska snäll kan hon ju vara... :-)

2008-03-19 @ 11:36:35
Postat av: Frun

Gottgrisar är vi allihopa....

2008-03-19 @ 11:48:05
Postat av: Sofie

Ja visst kan man få bråka med stona i bland...jag har 2!!! ;-)

2008-03-21 @ 06:59:50
URL: http://sgradin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0