God morgon

God morgon!
Här är man uppe med tuppen idag.
Var meningen att jag och Maria skulle åka på badhuset och motionsimma nu kl åtta men pga min halsfluss så blir det ingenting av med det :(

Har iallafall varit hos Folly på morgonen, tvättat sår och pysslat med henne. Såren ser lite bättre ut nu, men de var riktigt variga imorse.
Tror jag ska ta en prommis med henne idag och hoppas på att nya hagen är klar så att hon slipper stå i skamvrån (sjukhage) nå längre :(

Igår var det hockey och melodifestival hos syrran.
Under tiden grabbarna kollade på hockey så var jag o Maria i stallet sen tog vi oss en runda med bilen runt matfors och kollade på hus och bostadsområden :)
Vi kom tillbaka lagomt till melodifestivalen började.
Rätt låt vann tycker jag!!!!

Här kommer lite bilder på Folly och blandat från helgen =)

   
Jan-07                Mars-08
Ser ni någon skillnad på henne??

     
Lite sårskador 

         
Kort på mina vänner under fredagkvällen

 
Lite dagen efter-bilder :)


Ha en trevlig söndag!!


SIST MEN INTE MINST SÅ VILL JAG GRATULERA MIN VÄN SOM HAR BERÄTTAT OM SIN GRAVIDITET =)
GRATTIS GUMMAN, JAG ÄR SÅÅÅ GLAD FÖR ER SKULL.
Du väljer själv när du vill ge dig tillkänna, tills dess är mina läppar förseglade ;)

Kommentarer
Postat av: Anna S

Men fy vilka hemska bilder på mej. Men dom andra var super fina! =) kram

2008-03-16 @ 10:17:55
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: Sofie

Men stackars stackars Folly! Hoppas allt läker fint & att det inte blir några komplikationer!
Kramiz**

2008-03-16 @ 11:18:33
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Maria

Men gud va nyfiken jag vart!!!! Who is it??? Antar att jag snart får veta hihi. Kram och tack för igår.

2008-03-16 @ 11:48:08
URL: http://mariaostberg.blogg.se
Postat av: Anonym

Tack för en kanon mysig ridtur idag! Det måste vi absolut göra om snart! kram

2008-03-17 @ 03:29:21
Postat av: Anonym

Föregående kommentar var ju från mej, Anna S =)

2008-03-17 @ 04:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0