Annars då?

... Som min syster skrev...
Jo tack, det är bara fint :)
Har jobbat i ett dygn, eller jobbat var väl en sjuk överdrift. Varit på jobbet iaf. Det var en slöööö dag igår ;)

Jag bara ÄLSKAR Suzzie Tappers nya låt "Visst finns mirakel".
Att kvinnan dessutom är sjuk gör låten bara ännu bättre, önskar att hon hade gått vidare till final, även om hon inte är en vinnare.
 

Här kan du läsa lite om hennes kamp mot Parkinson
http://www.aftonbladet.se/nojesliv/article258204.ab

Ha en underbar dag, nu ska jag åka och rida lite :)

Kommentarer
Postat av: frun

Jag får ångest bara av att läsa om det...

2008-03-13 @ 12:44:33
Postat av: Elli

Först tyckte jag att låten var ganska trist, men ju mer jag hört den desto bättre är den! Nu gillar jag den riktigt mkt. Sen att få ha sett henne sjunga den live var verkligen en upplevelse. Ha en bra dag!
Kram

2008-03-14 @ 14:03:06
URL: http://snigel.blogg.se
Postat av: Dessi

Håller med dig...älskar texten i låten.En riktig kärleks sång :-)

2008-03-15 @ 22:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0