Yo bloggers =)

Då har man sålt alla sina sadlar, vilket innebär att jag numera är helt utan....
Tur att man är född med den grymmaste balansen som går att få så man sitter ju som klistrad i Follys travar-trav *nooot*
Ego som man är så får Elin rida barbacka och jag tar hennes sadel ;)
Elin är medryttare på en häst i mitt stall nu över sommaren, Santis heter han. Kan säkert bli häst av han oxå ;)
Anmälde oss till en pay and jump på NRF på torsdag, första gången vi ska på bortabana. Efter detta stora test så ska vi anmäla oss till allt som finns att anmäla sig till i Stöde och Njurunda ;-)

Har en del att göra i veckan, och har fått en del gjort oxå :-)

Boka hotell Göteborg - KLART
Betala hotellet - KLART
Vika 10 veckors tvätt - KLART
Sälja sadlarna - KLART
Åka till sopstationen med all sopsortering - KLART
Boka klipptid - KLART
Välja frisyr - KLART (med er hjälp)
Byta gardiner i köket - KLART
Möblera om lite hemma - KLART
Sälja bilen (forden) - Ej Klart
Tapetsera om köket - Ej Klart
Köpa en ny garderob - Ej Klart
Gå ner 5 kg - Ej Klart
Köpa en allroundsadel - Ej Klart
Hälsa på Mia i Djupröra - Ej Klart


Kommentarer
Postat av: Mallan

Ooh vikken frisyr blir det !!? :)

2008-06-16 @ 08:55:47
Postat av: Frun

ALLA sadlarna! Du är lustig du=)Ja i och för sig så ger ju barbackaridning bra träning!

2008-06-16 @ 09:23:47
Postat av: Maria Östberg

Att gå ner 5 kg med din kropp måste innebära att du kommer att försvinna... Du ÄR redan SMAL!!!

2008-06-16 @ 09:45:16
Postat av: Therese

Mallan: Det får du se när dte blir klippt ;)

Frun: Mmmm, smart va?? Köper en ny nästa vecka när jag får pengarna för dressyrsadeln =)

Maria: 4 kg lår + 1 kg mage = 5 kg totalt och jag blir fin :-D

2008-06-16 @ 10:58:49
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag är här uppe hela tiden nu ett tag till så den sista punkten ser jag och Lucas fram emot. Han vill ha någon att busa lite med. Ta med Anna och Alice också.

2008-06-16 @ 11:49:59
Postat av: Sofie

Du har sålt dina sadlar & jag har köpt en ny :-)

Hehe!

2008-06-16 @ 15:36:52
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Erika

Skönt att ha prickat av en halv lista redan på måndagen...

2008-06-16 @ 21:18:01
Postat av: Titti

Själv vågar jag inte ens göra ens lista..... Har så ini vassen att göra :(

2008-06-17 @ 09:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0