Livet rullar på =)

Japp, precis så är det och det är inte alls tokigt ska ni veta ;)
Midsommar är avklarat, det firades i Hullsjön hos David och Catrin!
Nykter som jag var så åkte jag nöjd hem vid halv elva-tiden...
Hängde med Maria och barnen hem. Hade en rolig lek med Emmie.
Man fyller hela pyjamasen med ballonger så att man knappt kan gå, då har man kul :)
Ett litet tips till er uttråkade, hahaha!

Vi har också varit på pay and jump med min älskade Folly igen, i njurunda denna gång.
Folly lekte leken jag-blåser-upp-mig-allt-vad-jag-kan-så-tror-folk-att-jag-är-en-värsting-leken.
Om jag sedan brunstar och småskriker på detta så blir jag antagligen det hetaste stoet på denna ridskola iaf.
Om inte dessa lekar funkar så får jag väl så lov att göra vad lill-matte Elin ber mig om då....

Folly hoppade skitbra, anmälde till 50 o 70 även denna gång. Sista gången på 50, nu är det väl dags att höja ribban till 60 o 80 ändå!
Felfritt på 50 och en rivning på 70, men hon är ursäktad för det tar på krafterna att springa runt och vara snygg för alla grabbar. Hon blev jättetrött, men skötte sig exemplariskt =)

Midsommardagen firade jag tillsammans med ett glatt och underbart tjejgäng.
Jenny (foppa) bjöd på en kanongod middag sen drog vi till Smedjan och röjde natten lång =)
Fyyyyy fan vad roligt, jag längtar redan sjukt mycket till den 6/7 för då ska jag dit med Anna-Lena och ev kan man tvinga med Inkan :-D


Söndagen låg jag hela jävla dagen och tyckte synd om mig själv, men fick NOLL medhåll från min sambo!!
Kan det bero på att jag inte hade medlidande för han på midsommardagen tror ni?

Igår jobbade jag dygn, en oförglömlig dag.... Mer än så säger jag inte!!

Idag har jag varit ute o ridit med Elin, red barbacka i paddocken. Det kommer jag inte att fortsätta med mer än nödvändigt.
Nu har vi bakat stora sega maränger med kola i *yiummie*
 


Bilder från helgen:

    


Kommentarer
Postat av: dessi

Sådan matte sådan häst hahaha skojar bara.Men hon verkar ju ha fattat hur man ska få uppmärsamhet ;-)

2008-06-24 @ 22:11:42
Postat av: Titti

:) Måste nog testa ballongtricket ;) Marängerna såg ju äckligt goda ut...... Vad har damen för nåt på sin önskelista då?? Det drar ju ihop sig till birthday :)

2008-06-25 @ 09:18:08
Postat av: Sofie

Va kul att det går så bra med Folly! Ser framemot att se er i Stöde till hösten!



Marängerna ser sjukt goda ut!!

Kram

2008-06-25 @ 09:23:25
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Frun

Saknar verkligen en film från "pay´n jumpen!" =)

2008-06-25 @ 22:59:58
Postat av: Therese

Dessi: Precis så är det ;)

Titti: Önskelistan är som vanligt.... TOM :-(

Sofie: Ja, vi kommer till stöde till hösten :-D

Frun: Datorn vägrar ta emot filmen från kameran... Jag jobbar på det!

Frun igen: GRATTIS TILL LILLA ARON!!!!!!!!

2008-06-26 @ 21:39:00
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Frun

Tackar!!!

2008-06-26 @ 22:54:05
Postat av: Anna S

Va mysigt ni verkar ha haft på Smedjan! Jag ser framemot den 6:e.

2008-06-27 @ 00:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0