6 juni

igår så var Folly och Elin med på pay and Jump här i Matfors, och de gick felfritt på 50 och 70 cm.
Folly verkligen älskar att hoppa och hon gör det riktigt bra min gamla tant :-)
Dom var jätteduktiga bägga två och jag är så stolt över dom!!!
Det finns så klart en film, men Albin har slarvat bort sladden till kameran så jag får fixa det i helgen!
Elin och jag tackar för den goda supporten från läktaren!!!

Idag fyller mami 53 år, och det ska vi såklart fira. Ska snart gå och väcka upp hoppryttaren så att vi kan sno ihop en present =)

Jag älskar att sommaren är här!!!!

Kommentarer
Postat av: Titti

Man får gratulera till felfria rundor! Kul!! Å hälsa mamma och gratulera!! Många kramar!!! / Titti

2008-06-06 @ 12:33:02
Postat av: Fru Imponerad

Det var skitskoj och se Folly igår och prova Dannes omtalade glass, verkligen impad av bägge =)

2008-06-06 @ 17:14:56
Postat av: Sofie

Det finns tre st kvar! Bara att komma å välja ;-)

Kram

2008-06-07 @ 09:55:05
URL: http://sgradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0