Det där med att blogga...

Det är rätt dåligt med uppdateringar här i min blogg nu.
Men som ni alla kanske märkt så är det sommar ute och jag har massor av annat att göra ;)

Jag fyller dagarna med att ligga på stranden och njuta av att lyssna på barnskrik (ja, vi ligger ju nere på Öhn), vi åker båt och leker, vi grillar och dricker gott, jag rider sent om kvällarna, jag umgås med de jag tycker om =)

Igår var vi nere på Öhn och badade, Mogge o Abbe kom med båten och plockade upp oss för lite lek och utflykt. Elin och Abbe åkte gummiring för fullt. Detta resulterade i blödande knän för Elin och en sträckt lårmuskel för Albin, haha!
Nästa gång ska även jag våga blöta ner mig ;)

Även idag har vi hängt nere på Öhn med Maria och hennes familj.
Kenneth, Fatima och lilla W kom också förbi =)
Efter detta så var det grillning hos familjen Parment/Östberg. Vi har grillat lax och kungsräkor *mumma*

Imorrn har jag NOLL planer, tvätta kläder, rida och kanske ta´t lugnt en kväll =)

Lite bilder från veckan =)








Kommentarer
Postat av: Elin

Härlig dag ändå! ;)

2008-07-15 @ 23:31:51
Postat av: Titti

Mysigt :) Ja har du lite å göra kan du väl ta med dig Abbe å spana in stormonstren ;) Kraaaaam!

2008-07-16 @ 10:18:46
Postat av: Erika

Verkar som om ni har fint väder, här blåser och reh´gnar det om vart annat...

2008-07-16 @ 21:52:00
Postat av: Frun

SÅ skoj med vattenlek!

2008-07-16 @ 22:00:12
Postat av: Sofie

Oj va du verkar ha det mysigt om dagarna!! Älskar sånt där med ringar & grejer jag, så nu blir jag avis som faan ;-D

Kram**

2008-07-17 @ 06:19:10
URL: http://sgradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0