Ang. uppdatering

Jag lovar att uppdatera så fort jag har tid.
Just nu jobbar jag som en tok på gatufesten, sover halva dagarna och jobbar på kvällar/nätter.
Abbe har tillfälligt flyttat till Norge.
Jag har fyllt år och TACK för alla gratulationer och presenter :-)
Nu jobbar jag bara två pass till på mitt jobb sen är det SEMESTER!!!!!!
Vi ska ju till Götborg på bröllop sen vidare till Gullholmen =)
Självklart hinner vi med en trip på Ullared oxå, haha!

Uppdatering kommer som sagt efter helgen!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Kul att läsa en liten uppdatering iaf! Har saknat ditt bloggande & har varit inne på din sida varje dag!:-)

Kram

2008-07-05 @ 19:43:04
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Frun

Ullared är ju en höjdare! Persan har dock en annan åsikt=)

2008-07-06 @ 10:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0