Yes!!!

Upptäckte igårkväll att jag hade hästutsläpp imorse, började gruva mig rejält eftersom jag mår som sämst på morgonen.
Men så planerade jag lite och ställde kl 05, tog två alvedon och sov sen till 6.30 igen. Vaknade då pigg och kry :)
Åkte till stallet och släppte ut djuren, gosade lite extra på Folly som jag inte träffat på evigheter känns det som. Fixade och donade lite i stallet, nu är jag hemma och har druckit kaffe och funderar på om jag skall gå ut och skotta lite snö.... Ja, jag tror jag gör det. Friskluft har jag inte fått mycket av denna vecka.

Såg ni dokumentären igår? Jag får dåligt samvete när jag skrev att jag inte hade något medlidande, men det har jag ju inte heller. Men jag tycker sååå synd om hennes döttrar. Fast å andra sidan så hade hon inte varit uppe ur sängen på flera år heller så det kanske inte blir någon större skillnad för dom?!
Hur som helst så gillade jag hennes kommentarer i början...

1. Jag har platt mage....
2. Jag har även smal midja....
3. Människor i min storlek luktar inte illa...

Då undrar jag... Platt mage och smal midja kan man inte ha när man passerat 400 kg... Och klart som fan att man luktar illa när man har en hud som spricker varje gång man rör sig så att det rann var ur hennes lår. Var luktar jäkligt illa, och sen tror jag att man inte luktar gott om man aldrig kommer in i en dusch heller. Tvättlappar i all ära, men inget slår en dusch!
Så, nu har jag kastat ur mig alla (trodde ni ja) mina fördomar, haha!

Nu ska jag ut o skotta snö, det har ju kommit en ca 6 cm inatt och det måste bort :)
Sen SKA jag rida, tror jag tar ett pass i paddocken med henne iadg, det har blivit mycket rida ut i skogen den sista tiden.

HANNA ÖSTBERG: Nu hoppas jag att du kommer upp och rider med mig på ert sportlov :)

Kram på er där ute i cyberrymden ;)


Kommentarer
Postat av: Elli

Tack! Jo, det kommer säkert bättre dagar snart :)
Å jo, det var riktigt härligt där i fjällen. Riktigt kallt, men härligt :) Kram

2008-01-24 @ 09:29:18
URL: http://snigel.blogg.se
Postat av: Titti

Skönt att höra att du mår bättre!!!!!! Kraaam!

2008-01-24 @ 09:57:34
Postat av: Lisa

Smart drag av dig att ställa kl på 05! =D
Håller helt med dig om 400kilos damen! =/ jisses

2008-01-24 @ 10:03:54
URL: http://mommy66.blogg.se
Postat av: ErikaÖ

Håller med om alla fördommar. Ja vi kommer nog upp vecka 9 på sportlovet om jag får semester på fredagen!!

2008-01-24 @ 12:32:35
Postat av: hanna

klart jag komer många kramizar
nannisen

2008-01-24 @ 15:22:02
Postat av: Erika

Mamma Erika vill oxå rida!!!

2008-01-24 @ 15:22:35
Postat av: Therese

Erika: Vi ska nog skrapa ihop tre hästar till oss :) Antar att du ska ha den snällaste eller ;)
KUUUUL Nannisen =)

2008-01-24 @ 15:34:32
URL: http://tostberg.blogg.se
Postat av: ErikaÖ

Men jag kanske behöver nån som leder??

2008-01-24 @ 17:43:04
Postat av: Therese

Haha, glöm det Erika :)

2008-01-24 @ 18:24:31
URL: http://tostberg.blogg.se
Postat av: Frun

Shit, jag missade den där dokumentären!

2008-01-24 @ 21:34:27
Postat av: Anna S

Jag missade också den dokumentären. Hoppas den går i repris.

2008-01-24 @ 22:40:53
URL: http://lakelanders.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0