Tack...

Tack för alla krya på dig hälsningar, det värmer sååå :)
Ikväll har jag missat en kväll jag längtat så mycket efter, en tjejkväll med "mina" tjejer *snyft*....
Men dom fick säkert jättetråkigt utan mig ;)

Nu ska jag äta en supergod (kalorifri) glass jag fick av syrran (Tofuline choklad) och kolla på "Fetman tog hennes liv" på femman.
Tyvärr har jag NOLL medlidande med människor som blir så feta. Okänsligt av mig?? Kankse det, men jag har verkligen inte det. Jag tycker att dom är äckliga faktiskt... Nu pratar vi måååååånga kilos övervikt, så att ingen tar illa upp!!

image499
Hon väger ca 400 kg och är 29 år och dessutom så har hon två döttrar.... Varför sätter man sig i denna sits???

I dessa bantningstider och allt vad det är så vill jag tipsa om några snacks Abbe köpte hem häromdagen, OLW´s Minimal. Skitgoda var dom :)
image500

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Elli

Krya på dig! Håller med om att de där Minimal är jättegoda :)

2008-01-23 @ 21:32:58
URL: http://snigel.blogg.se
Postat av: Anna S

Oj nu känner jag mej redan mycket smalare när man ser såna bilder. Det blir ingen besiktning på tisdag. Nörden är borta nu å vi har köpt en V70...

2008-01-23 @ 22:03:06
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: Anonym

Beroende. Mat beroende. Det blir som en sjukdom.
Men det är helt sjukt

2008-02-06 @ 14:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0