Söndagförmiddag

Har jobbat hela helgen. Gick av mitt pass igår morse, åkte då och hämtade upp Elin som skulle följa med mig hem!
Vi red ut på en lång sväng, hon på Folly och jag på Malte =)
Detta innebär att jag har sån grym träningsvärk i min mage idag
(fattar inte varför).
När vi kom hem frusna så slog vi på en film, day daddy camp, rätt rolig faktiskt.
Sen sov vi allihopa i soffan innan det var dags att sno ihop en middag.
Frisörstuga, klippte både Elin och Abbe... Jag är ingen frisör att rekomendera, men ingen av dom verkar ha så höga krav så jag dög *hahaha*
Skjutsade hem lillgumman på kvällen och sen blev det ännu en film.
I am legend med Will Smith, riktigt riktigt bra, ända fram till sista minuten.
Men klart sevärd tycker jag!
Käkade ost och kex och softade.
Tidig kväll....

Idag jobbar jag igen, klev upp 06,20 för att hinna med stallet.
Nu har jag "bara" 22.5 timmar kvar på jobbet...
Undra vad man ska hitta på???


 

image473


 

Ut i snön och lek med er nu, den lär ju inte ligga kvar så länge =)


 

KRAM KRAM


 


Kommentarer
Postat av: Anna N

Vilka otroligt långa arbetspass och jobba dygn... shit alltså =)

2008-01-13 @ 12:53:22
Postat av: Therese

Det innebär ju extremt mycket ledighet istället =)

2008-01-13 @ 13:34:05
Postat av: Erika

här är snön puts väck.

2008-01-13 @ 14:35:29
URL: http://erikaostberg.blogg.se
Postat av: rebecca

oj.. kämpa på... din vila kommer också :)

2008-01-13 @ 18:59:46
URL: http://mywayback.sprayblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0