Söndag

En mycket trevlig kväll igår. Trots att jag inte vann alla omgångar på Buzz, tog dock hem den första segern :)
Blev lite vin, irish och drinkar igår... Det känns idag :(
Har tagit mig ut på en ridtur idag iaf, det var nog rätt viktigt att få friskluft!

Känner mig så här idag:
image449

Men jag VET att jag ser ut så här:
image451

Mumsade i mig en pizza till lunch, sen har jag legat i soffan och kollat på Charlotte Kalla.... Vilken tjej. Nästan så att jag började gråta när hon kom i mål!!

Nä, nu blir det en dusch sen ska jag ut i friska luften med jycken!!

Kommentarer
Postat av: Anna S

Tänk om det var tvärtom Hur du känner dej å ser ut. hahaha. Du är så vacker Tette. kram

2008-01-06 @ 19:44:44
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: Titti

:) Jag har ett minne av att nån hade lite kul åt mig när jag var bakis...Vem var det tro...
;) Inte är det kul att hålla i huvet inte...Å ju längre mellan gångerna ju värre blir det tycker jag...Nästa steg blir helnykterist tror jag ;) Kram på dig!!

2008-01-06 @ 20:36:58
Postat av: Suzanne

Haha, EXAKT så ser ju jag oxå ut =) Spec idag när jag en hel natt torkat spyor o själv inte ens lyckats komma ur morgonrocken o har fett hår!! haha

2008-01-06 @ 21:51:41
URL: http://www.snuzen.blogg.se
Postat av: Mia

Jag håller med Anna jag. Tänk om det varit tvärtom. Men det är ju ingen risk för dig. Chalotte Kalla va Vilken tjej även jag var tårögd när jag såg henne.

2008-01-07 @ 18:45:40
Postat av: Frun

Jag, som för övrigt älskar att va bakis, tycker solklart att friskluft är den bästa medicinen. Det ultimata är en KALL skotertur!

2008-01-07 @ 19:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0