Slut på helgen...

Helgen är över och jag tycker att det är rätt skönt att det är vardag igen.
Nu är det långt till nästa storhelg tack och lov.
Maria fyller ju 30 år den 9 februari, och det är väl nästa gång jag ska partaja :)

Min axel är fortfarande inte bra. Troligtvis har jag en nerv i kläm, för jag kan knappt röra vänster arm. Har tagit fram telefonnummret till en naprapat nu iallafall, nu ska jag bara ta mig till att ringa. Blir så handikappad, klarar inte ens av att slänga på Folly täcket själv :(
Har varit så här sen i torsdags och det blir bara värre...

Tog mig iallafall ut och red en tur med Jenny idag, vilket underbart ridväder det har varit idag. Första gången på länge jag har kunnat rida utan att ha så mycket kläder på mig att jag knappt kommer upp på hästen.
Nu längtar jag till våren så jag håller på att bli tokig.
Men det är ju verkligen inte långt kvar nu, februari är ju rätt trist men sen går det bättre o bättre tycker jag!

Nu ska jag dammsuga av golven sen ut med hunden och leka lite innan det är dags att ställa sig vid spisen...
Igår bestämde jag mig för att på allvar försöka lägga ner all skräpmat jag trycker i mig. Hädanefter blir det hemlagat och fettsnålare. Inte för att jag behöver gå ner i vikt just, men för att få må lite bättre helt enkelt.
Det blir till att fylla kylen med grönsaker och nyttigheter :)
Jag älskar ju sallader och sånt så det ska väl inte vara några större problem egentligen!!

Ha en härlig dag mina vänner!!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Maria Östberg

Detsamma!!! Fin design :-)!

2008-01-07 @ 14:32:47
Postat av: Therese

Tack Maria!! Var less på allt vinröda och gråa nu och kände att det skulle vara vitt och fräscht :)

2008-01-07 @ 15:13:28
URL: http://tostberg.blogg.se
Postat av: Anonym

hej du vet vem jag är...:) å jag tackar så jättemycket för din omtanke.
jag kommer försöka ta bort min blogg nu men hoppas att du vill fortsätta hålla kontakt med mej framöver. jag skulle gärna vilja skicka min nya hotmailadress till dej.. men det går nog inte vet inte vad du har.. men om du vill ha kontakt med mej kan du inte höra av dej via anna då?
Tar bort bloggen idag måndag om det går
kramar/ E

2008-01-07 @ 16:18:48
Postat av: Sofie

Hoppas du kryar på dig!! Snygg design! =)

2008-01-07 @ 17:34:57
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Mia

Måste bara säga att jag fick ett nytt liv sedan jag gick med i Viktväktarna, inte för att du behöver det, det är så OTROLIGT mycket god och enkel mat. Till och med Jonas tycker att det är gott!!!

Kram

2008-01-07 @ 18:48:42
Postat av: Frun

Ja visst är det skönt att slippa sitta i fosterställning på hästryggen!=)

2008-01-07 @ 19:01:05
Postat av: Titti

Ja visst har det varit skönt väder! Nackdelen är väl att det blir is av alltihop innan det är klart :( Hoppas du blir bättre i armen!! Måste va jobbigt att inte kunna använda den åxå...Kram på dej!!...

2008-01-07 @ 20:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0