Nyårslöften

Är det för sent för att ge ett nyårslöfte??
Ni blir säkert väldigt förvånad när ni får höra vad jag kommit på för orginellt *asg*
Jag har idag suttit och tittat på bilder från Marocko (lägger ut några imorrn) och vet ni en sak... Mina lår är ju inte direkt smala och muskliga :(
Vill inte höra "men du som är så smal, du behöver inte mm mm* Jag vill och behöver ta tag i min kropp!!
Nu har jag fixat träningskort på Helex och ett årskort på badhuset. Jag har även lyckats "tvinga" min syrra att skaffa kort (det här fixar vi tillsammans Maria)
Så nu blir det träna av... Börjar med spinning och Body pump, sen kommer jag att vilja köra Boxing oxå. Gjorde det förut och jädrar vilken snygg överkropp jag hade då (dock några år yngre än nu då, men men).
Jag ska tvinga iväg mig själv på spinning på torsdag tänkte jag innan jobbet, sen kan jag inte gå på en vecka antagligen. Men då kan jag ju simma däremellan =)

Ja, detta löfte SKA hållas....

Ingen av er som tränar på Helex (step in) som vill tvinga med mig ;)

Kram

image474  image475
image476 image477

Kommentarer
Postat av: Titti

Hahaha,man har ju frikort....Tyvärr kommer man ju aldrig iväg...

2008-01-14 @ 19:55:31
Postat av: Erika

Lycka till.
Tränar nästan varje dag, fast hemma.

2008-01-14 @ 20:02:16
URL: http://erikaostberg.blogg.se
Postat av: Anita

Hej!Ibland är världen liten.Har följt dej på FL och nu hittar jag dig på mina barns kusin miss.Sofies sida :-)

Ha det bra!!

//Anita

2008-01-14 @ 20:35:09
URL: http://krickelinan1971.blogg.se
Postat av: Lisa

Duktig du är då!!
Jag borde också,,,eller jag SKA! De är ju så jädra skönt då man väl är igång!

2008-01-14 @ 21:04:21
URL: http://mommy666.blogg.se
Postat av: Lotta W

Tänk om jag också kunde få arslet ut vagnen som man säger :-) Jag MÅSTE börja träna men fattar inte när jag ska hinna...Det blir nog inte Step In dock utan billigast möjliga, alltså Friskis. Lycka till!

2008-01-14 @ 21:47:42
Postat av: Therese

Tiit: Nej, du gör ju inte det:(
Erika: Tack, önskar att jag hade så att jag kunde träna hemma jag med...
Anita: Kul att du hittat hit, Välkommen :)
Lisa: Köp kort på Step in ;)
Lotta: Bli kommunanställd så får du ett årskort gratis, smart va *haha*

2008-01-14 @ 22:00:23
URL: http://tostberg.blogg.se
Postat av: dessi

Jaa du jag har varit på väg i typ tre år jag..måste också träna pga min kropp håller på att falla ihop hahhaa Vem ska tvinga med mig då??förstår inte varför det är så svårt att börja träna,jag vet ju hur bra man mår när man tränar.LYCKA TILL...hoppas vi ses på gymmet ;-)

2008-01-15 @ 11:20:12
Postat av: Therese

Men Dessi, ta ett kort på Helex du med. Då blir det ännu lättare att få med Maria :)

2008-01-15 @ 11:29:08
URL: http://tostberg.blogg.se
Postat av: Mamma

WOW Vilken mage på den övre bilden!! Så vill jag också ha!! Men jag pallar inte det som krävs!
Snygg blogg design du har!!
MVH Carro

2008-01-15 @ 12:43:51
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Postat av: Mamma

WOW Vilken mage på den övre bilden!! Så vill jag också ha!! Men jag pallar inte det som krävs!
Snygg blogg design du har!!
MVH Carro

2008-01-15 @ 12:44:33
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Postat av: Carro

Oj då, jag hade skrivit till min dotter, så därför står det "Postat av mamma" *skratt
Men det ska ju så klart stå Carro. *ler
Åsså blev det fel med två kommentarer, men äh, du fattar väl hoppas jag. Ha det gött!

2008-01-15 @ 12:46:34
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Postat av: Mia

Hehe Jag ska skaffa träningskort där så då ska jag tvinga med dig.... Inga undanflykter. Vad vill du träna?? Spinning, Styrke, Arobics??

2008-01-15 @ 13:49:05
Postat av: Carrosundqvist

tränar med på helex:D vikarina fck med kort:D

2008-01-16 @ 23:04:08
Postat av: Carrosundqvist

tränar med på helex:D vikarina fck med kort:D

2008-01-16 @ 23:04:27
Postat av: Therese

Kanon carrobarro =)

2008-01-17 @ 20:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0