MIN dag

Tror att min dag i friskluften gjorde susen för min själ (eller var det sällskapet?)
Hur som helst så snodde jag ihop en köttfärssås till middag sen drog jag till stallet. Tänkte bara mocka idag men så fick jag ett ridsug när jag var där, så upp på hästen med pannlampa och in i skogen =)
Hemma så fick jag för mig att sola ansiktet lite, noppa ögonbrynen, lägga en ansiktmask och ta ett fotbad... Nu sitter jag här, som en ny och fräsch tjej, lovley!

Hoppas er kväll varit lika ljuvlig!

KRAM o PUSS

Kommentarer
Postat av: Lotta W

Hmm, ja jag har sovit hela kvällen. Somnade med Tindra vid åtta och vaknade elva. Det finns ju inget bättre än att sova, så nu ska jag lägga mig igen! Godnatt!

2008-01-10 @ 23:27:48
Postat av: Anna S

Självklart så var det sällskapet som gjorde det. Balsam för själen =)

2008-01-11 @ 06:23:14
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: Maria Östberg

Men herregud va du håller på. Nästan så jag skulle tro du var gravid om jag inte visste bättre. Puss på dig

2008-01-11 @ 09:08:44
Postat av: Mallan

Åh va det lät härligt ! Sola, ansiktsmask å fräscha till sig :D Kan behövas i det här tråk-slaskvädret :)

2008-01-11 @ 15:41:00
Postat av: Fru Blekis

Tur man inte syns bredvid dig!=)Dock är mina ögonbryn alltid noppade & granna...

2008-01-12 @ 08:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0